Microsoft Virtual PC 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:01

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Ik ben bezig met MS Virtual PC om onder Vista ook Suse Linux te draaien en heb daar problemen mee.

1. Op mijn desktop werkt het systeem prima, al is er een probleem dat soms je toetsaanslag vertaald wordt in 5-10x in Linux. Dit was al een bekend probleem onder Virtual PC 2004 en er zijn twee patches uitgebracht (voor laptops?) die nu in dit geval geen verschil uitmaken. Beetje lastig maar nog wel mee te werken.

2. Nu het grote probleem: het op mijn desktop gemaakte linux systeem werkt niet onder Virtual PC 2007 op mijn nieuwe laptop. Host OS is ook Vista. Hier baal ik ernorm van, want er is veel werk in gaan zitten om De Linux die ik gebruik om te programmeren helemaal hier voor op te zetten.

Wat er gebeurt als ik de virtual PC start ik alleen een zwart scherm krijg. Er wordt 50% van mijn CPU activteit opgebruikt door VPC, en ook een flinke hoeveelheid geheugen. Alleen kom ik nooit in een scherm waar ik iets van mijn VPC kan zien laat staan gebruiken. :(

Iemand misschien een idee hoe ik toch mijn Virtual PC kan gaan gebruiken?

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:43

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Zijn beide systemen met zelfde merk processor? en beide DualCore of juist niet?...

Home Assistant Configuratie V&A

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:01

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
BiG-GuY schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:36:
Zijn beide systemen met zelfde merk processor? en beide DualCore of juist niet?...
Het zijn wel beide Intels maar de desktop is een D630 en de nieuwe is een C2D. Ze draaien allebei 32b Vista en Virtual PC.

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-02 10:13
Ik ben mijn console venster van virtual pc 2007 kwijt. Nu vond ik op internet dit: http://blogs.msdn.com/vir...t-virtual-pc-console.aspx

Maar ik geen options.xml en als ik er 1 aanmaak biedt dat ook geen oplossing.

Iemand een ander idee? :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw