Betreft: HP Color LaserJet 4600
Probleem: Print (meestal) geen grote (bijvoorbeeld PDF/BMP) bestanden uit.
De printer blijft staan op taak verwerken en slaat dan vast, je kunt niet meer in het menu, de knop taak annuleren werkt niet, niks. Dan ben je genoodzaakt de printer uit en aan te zetten.
Situatie: Eén werkstation (XP pro SP2) verbonden d.m.v. een hub met de laserjet 4600.
Reeds uitgevoerd:
- Gebeurtenislogboek uitgeprint, hierin staan geen recente foutmeldingen
- Alle tests uitgevoerd in het Diagnose menu
- Andere drivers
- Instellingen van de printer op de pc gewijzigd zoals taken direct versturen naar de printer of SNMP uitgezet
- Via de browser EWS getest, daar kwam ik gewoon op
Niks helpt, zelf heb ik een klein idee van wat het kan zijn maar graag zou ik van jullie horen of dit bekend voorkomt en wat jullie denken dat het is. Alvast bedankt voor een antwoord.
Probleem: Print (meestal) geen grote (bijvoorbeeld PDF/BMP) bestanden uit.
De printer blijft staan op taak verwerken en slaat dan vast, je kunt niet meer in het menu, de knop taak annuleren werkt niet, niks. Dan ben je genoodzaakt de printer uit en aan te zetten.
Situatie: Eén werkstation (XP pro SP2) verbonden d.m.v. een hub met de laserjet 4600.
Reeds uitgevoerd:
- Gebeurtenislogboek uitgeprint, hierin staan geen recente foutmeldingen
- Alle tests uitgevoerd in het Diagnose menu
- Andere drivers
- Instellingen van de printer op de pc gewijzigd zoals taken direct versturen naar de printer of SNMP uitgezet
- Via de browser EWS getest, daar kwam ik gewoon op
Niks helpt, zelf heb ik een klein idee van wat het kan zijn maar graag zou ik van jullie horen of dit bekend voorkomt en wat jullie denken dat het is. Alvast bedankt voor een antwoord.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 20:06 . Reden: toevoegingen ]