Explorer herstart steeds!

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-03 04:51
Beste mensen,

Ziet hier lekker te computeren, restart mn taakbalk! Nou blijkt het dus dat mn explorer.exe heel de tijd aan het restarten is. Ik kan echt niet vinden wat het is :'( . Ik heb al geprobeerd of het werkte met een andere user, wil soms nog wel eens tijdelijk problemen verhelpen maar helaas. Veilige modus werkt overigens wel goed!.

Wie kan me helpen?

De frustraties zijn groot! :P

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Heb ik ooit gehad dankzij een virus in explorer.exe

Mn virusscanner was het proces continu aan het killen, maar het herstartte zichzelf weer.

Even in veilige modus een virusscan doen zou het kunnen oplossen.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als het 'ineens' is, moet je even opstarten in veilige modus, en dan een sysrestore uitvoeren :-)

Start > Alle Programma's > Bureau-Accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel.

Verwijderd

Bij herstart sinds korte tijd explorer.exe ook constant wanneer ik een map met afbeeldingen probeer te bekijken. Ik zal ook s probere om in veilige modus een virusscan te doen...

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-03 04:51
Ik draai server 2003. Sorry voor mijn onduidelijkheden maar daar zit systeemherstel niet in. virusscannertje heb ik ook gedraait en er was niks aan het handje. Ik ben nu een nieuwe service pack aan het installeren ik laat wel ff weten hoe het afloopt :)

Werkt dus ook niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door djkorpo op 06-12-2006 21:15 ]

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Iets boeiends in je systeemlogboek?

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
djkorpo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:58:
Ik draai server 2003. Sorry voor mijn onduidelijkheden maar daar zit systeemherstel niet in. virusscannertje heb ik ook gedraait en er was niks aan het handje. Ik ben nu een nieuwe service pack aan het installeren ik laat wel ff weten hoe het afloopt :)

Werkt dus ook niet :(
CD erin stoppen en daar vanaf alles herstellen? Of kan dat ook al niet met server2003?
Pagina: 1