Toon posts:

Van Photoshop Design website maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een website bouwen en ik lees dat dit vaak met photoshop word gemaakt.
Nu heb ik zelf een klein layoutje gemaakt met photoshop met behulp van tutorial op het net.

Alleen nergens kan ik nergens bij die tutorials vinden hoe je dit dan echt laat werken internet site.(hoe je alles kan hyperlinken enz)

Op deze site staat het mijn layout:

www.wuwernt-corps.tk

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Je moet de delen uitknippen en opslaan in plaatjes en vervolgens met html in een webpagina plakken. Kijk maar eens op www.w3school.com.

http://Compusmurf.xs4all.nl

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dit gaat niet alleen met Photoshop, helaas...
Om te beginnen zou ik wat HTML leren, als je dat een beetje kan ga je je totale afbeelding in stukken knippen en dit verwerken tot 1 site ;)

Er zijn op internet veel html for dummies tutorials te vinden (niet slecht bedoeld)
succes!

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-11 14:42
Je hebt nu gewoon een afbeelding op die pagina staan. Als je een layout in photoshop maakt moet je die ook nog slicen, dan maakt die erna ook html pagina's van...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik stel voor dat je even een boek of een tutorial over deze kwestie doorneemt, want dit een vraag die niet zomaar ineens beantwoord kan worden. Photoshop kan een hoop voor je betekenen, maar een site maken zul je toch echt zelf moeten doen.

Dit topic heeft verder een veel te open einde en vraagt een beetje naar de bekende weg, en daarom sluit ik het. Mocht je tegen concrete problemen aanlopen, dan kun je gerust een nieuw topic openen volgens onze policy. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.