Hallo,
Ik zit met een probleem:
Ik heb een computer waar ik het volgende nieuw heb ingezet,
Harddisk ( 80GB )
MSI CDRW
DVDrom speler
Netjes windows (XP home LEGAAL) geinstalleerd en zoals iedereen wel doet drivers van het mobo installeren.
Hier ging het al fout, de cd die erbij geleverd werd, werd niet gelezen in de CDRW station en ook niet in het DVD station, erg vreemd allemaal maarja kopie ervan gemaakt en toen werkt hij wel
Ik dacht nouja wat maakt het, maar nu ben ik erachter gekomen dat hij dus geen enkele originele cd leest alleen enkel maar gekopieerde, ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Heeft iemand mischien een idee wat dit zou kunnen zijn het is echt heel irritant.
wat gebeurd er:
Ik zit met een probleem:
Ik heb een computer waar ik het volgende nieuw heb ingezet,
- Nieuwe CPU (AMD ATHLON 64 3000+)
- Nieuwe Voeding (400 WATT)
- Nieuwe Mobo (MSI K8NNEO4)
- Nieuw geheugen (DDR 400/3200 512MB)
- Nieuwe VGA kaart (MSI NX7300GS)
Harddisk ( 80GB )
MSI CDRW
DVDrom speler
Netjes windows (XP home LEGAAL) geinstalleerd en zoals iedereen wel doet drivers van het mobo installeren.
Hier ging het al fout, de cd die erbij geleverd werd, werd niet gelezen in de CDRW station en ook niet in het DVD station, erg vreemd allemaal maarja kopie ervan gemaakt en toen werkt hij wel
Ik dacht nouja wat maakt het, maar nu ben ik erachter gekomen dat hij dus geen enkele originele cd leest alleen enkel maar gekopieerde, ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Heeft iemand mischien een idee wat dit zou kunnen zijn het is echt heel irritant.
wat gebeurd er:
- Cd gaat erin
- lampje blijft knipperen
- windows probeerd hem te lezen
- maar voor de rest gebeurd er niks
[ Voor 7% gewijzigd door wverbeek op 06-12-2006 19:37 ]