die instelling werkt dus niet he! dat houd in dat je geheugen op je FSB snelheid loopt en er nog eens 33mhz bijgooit, dus bij mij zou dat 75mhz+33mhz moeten worden, ik heb een ABIT VA6, er is al een bios update geweest die dit zou moeten fixen! maar toen ik in wincpuid keek, stond er dat me geheugen (pc133) gewoon op 75mhz liep!
Verwijderd
Die instelling is volgens mij bedoeld om je geheugen snelheid informatie en fsb informatie aan elkaar aan te passen om instabiele werking te voorkomen bv als je een celeron hebt met 66 mhz fsb en 100 mhz geheugen moet ie op +33 staan een systeem met een 133mhz fsb processor en 100 mhz geheugen op -33 en is fsb 133(of 100mhz) en geheugen 133mhz(of 100mhz) op host clock. Tenminste zo had ik het begrepen of heb ik het mis ?
hmm, ik weet niet zal es kijken thxOp donderdag 01 februari 2001 23:17 schreef Keescpk het volgende:
Die instelling is volgens mij bedoeld om je geheugen snelheid informatie en fsb informatie aan elkaar aan te passen om instabiele werking te voorkomen bv als je een celeron hebt met 66 mhz fsb en 100 mhz geheugen moet ie op +33 staan een systeem met een 133mhz fsb processor en 100 mhz geheugen op -33 en is fsb 133(of 100mhz) en geheugen 133mhz(of 100mhz) op host clock. Tenminste zo had ik het begrepen of heb ik het mis ?
en voor de andere, jojojojo!
Pagina: 1