Stromend water is niet de minste voorwaarde voor eventueel leven, interessant!Het Amerikaanse ruimtevaartagentschap NASA heeft mogelijk stromend water ontdekt op Mars. NASA heeft woensdag foto's vrijgegeven waarop water aan de oppervlakte van de planeet te zien is.
De foto's zijn aan het begin van het jaar genomen. Het ruimtevaartagentschap geeft op woensdag (6 dec 2006) een speciale persconferentie om de bevindingen toe te lichten. Deze is live te volgen op de website van NASA.
Wetenschappers hebben onlangs de formatie van nieuwe kraters op de planeet gedocumenteerd en vonden daarbij felle, lichtgekleurde vlekken die niet aanwezig waren op eerdere foto's. Het zou gaan om modder, zout of vorst dat is achtergebleven toen het water, recentelijk, terugtrok door de kanalen op de planeet.
Jou topic titel is:
Er is stromend water op Mars
En de quote begint met:
Het Amerikaanse ruimtevaartagentschap NASA heeft mogelijk stromend water ontdekt op
Ehm......
Er is stromend water op Mars
En de quote begint met:
Het Amerikaanse ruimtevaartagentschap NASA heeft mogelijk stromend water ontdekt op
Ehm......
FreeReef.nl
Hoe zou dat water smaken? 
"Mars bronwater! Goed voor je lichaam, koop het nu!"
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Zie -> Het centrale Mars topic
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
spa roodlink0007 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:57:
Hoe zou dat water smaken?
ontopic:
volgens mij is dit meer een geval van iets willen zien. Op zo'n vage foto kan het van alles zijn. Als het al iets vloeibaars is kan het ook nog eens allerlei vloeibaar iets zijn lijkt mij.
hmm, ik wordt in het andere topic al weer onderuit gehaald
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 19:13 ]
Voor nieuws is er NSTM, met Het centrale Mars topic
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()