Toon posts:

Hoe maak je een simpele overloop als background

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi tweakers,

Ik heb een website, maar krijg me background niet zoals ik het wil.

Me background moet boven aan grijs zijn, en onderaan wit zijn, maar dat er dan wel een mooie overloop in zit.

Weet iemand hoe ik dat makkelijk kan doen ? en waarin ?

BV: CSS, Photoshop, PHP

Greetszzz Pinda2006

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
photoshop lijkt me wel geschikt. Je maakt een gradient die je dan als achtergrond zet met background-repeat aan in de CSS.

Verder heeft dit natuurlijk niet zoveel met programmeren te maken, weet niet hoelang dit topic open blijft. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Ramon op 06-12-2006 17:46 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
haha het kan wel met porgramering, want ik heb op andere forums gehoord dat je het met css kan doen, en aantal andere dingen, maar ja .. ik zoek gwn iets wat makkelijk is.

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-11 22:34
Dat kan o.a. in photoshop met bijvoorbeeld een gradient.

Even googlen op "CSS gradient" leverde deze pagina op, kun je zo de source van bekijken.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Beste pinda2006,

Zoals je in Waar hoort mijn topic? kunt lezen hoort je topic niet in PRG maar in WEB thuis; echter ook daar hebben ze waarschijnlijk weinig interesse in dit topic. Dit is basic webdev werk en prima te googlen. Los daarvan geef je zelf het antwoord al :?
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:48:
haha het kan wel met porgramering, want ik heb op andere forums gehoord dat je het met css kan doen, en aantal andere dingen, maar ja .. ik zoek gwn iets wat makkelijk is.
En onder "gewoon makkelijk" versta je dat wij even de oplossing voordragen zonder dat je zelf moeite doet (lees: zoeken)? ;)

Ik zie zojuist dat je nieuw bent op GoT: welkom in dat geval :w
Misschien had je het nog niet gedaan, maar lees even onze Registratievoorwaarden / korte FAQ door waarin we kort uiteenzetten hoe het er aan toe gaat hier en waarom je topic gesloten is ;)

Overigens is CSS (tenzij je IE only wil :X ) voorlopig? not the way to go ;)
Kijk anders hier even?

[ Voor 62% gewijzigd door RobIII op 06-12-2006 18:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.