Toon posts:

PERM crash na het installeren van BF2142

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ey mensen,

Mijn broertje heeft vandaag voor zijn verjaardag het spel BF2142 gekregen. Na het installeren van het spel en wat extra dingen als DirectX 9 herstartte hij zijn computer. Bij het opstarten kwam na het scherm met Windows-logo en laadbalk een zwart scherm. De computer sloot dan af en dat hele proces herhaalde zich vervolgens.

Mijn broertjes pc voldoet ruimschoots aan de eisen gesteld op de verpakking van het spel. Hij heeft 512mb RAM en een goede processor. Ik hoop dat iemand enig idee heeft wat het probleem is. Hij kan nu gewoon helemaal niet meet op z'n PC.

Bij voorbaat dank!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Hoi, welkom op GoT :) Dit is geen probleem wat in SPV thuis hoort aangezien je hele PC niet meer werkt zoals het hoort. Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens goed door en kijk eens hoever je komt aan de hand van de daar voorgestelde dingen. Krijg je het dan nog niet voor elkaar dan kan je in Processors, Mobo's & Geheugen een nieuw topic openen. Zorg er dan wel voor dat je topicstart zo volledig mogelijk is (versie van Windows, system specs, gebruikte drivers, etc.), dus lees even de stickies in dat subforum (die vind je bovenaan, de icoontjes in het blauw). Werkt veilige modus overigens ook niet? Wellicht dat je daar een aantal zaken kunt terugdraaien :) Dit topic gaat hier helaas dicht.

Dit topic is gesloten.