Hallo,
Ik heb het forum onderzocht maar niets gevonden wat duidelijke aanwijzingen geeft over de gedragingen van een vorm van Linux gebruiken (op een andere partitie) dan XP.
Ten eerste wil ik weten welke Linux het meest professioneel is, en waar ik het meeste mee kan wat betreft applicaties, videobewerking en alle huis-tuin-keuken dingen.
Zelf dacht ik aan SuSe of Ubuntu of OpenDSB.
Kan iemand mij vertellen wat het beste werkt op een systeem zoals de mijne?
Hieronder wat spec`s:
CPU:AMD Dual-Core 4800+ (beide @ 2820 mHz)
MoBo: Asus A8N-E SLI
VGA: Xpertvision nVidia GeForce 7900GT Sonic Edition DDR3(512mb @ 1350mzh)
Mem: Kingston Hyper-X 2x 512mb CL2
HDD: Seagate Barracuda 250gb
Ik heb een Logitech MX Revolution muis, gaat deze ook met software werken in Linux?
Het is mij ook niet gelukt om duidelijke info te vinden wat en hoe ik het moet installeren, ik heb wel iets begrepen dat er een partitie van omtrent 500mb wat als wisselbestand kan werken.
Of heb ik er overheen gekeken?
Met vriendelijke groet!
Ik heb het forum onderzocht maar niets gevonden wat duidelijke aanwijzingen geeft over de gedragingen van een vorm van Linux gebruiken (op een andere partitie) dan XP.
Ten eerste wil ik weten welke Linux het meest professioneel is, en waar ik het meeste mee kan wat betreft applicaties, videobewerking en alle huis-tuin-keuken dingen.
Zelf dacht ik aan SuSe of Ubuntu of OpenDSB.
Kan iemand mij vertellen wat het beste werkt op een systeem zoals de mijne?
Hieronder wat spec`s:
CPU:AMD Dual-Core 4800+ (beide @ 2820 mHz)
MoBo: Asus A8N-E SLI
VGA: Xpertvision nVidia GeForce 7900GT Sonic Edition DDR3(512mb @ 1350mzh)
Mem: Kingston Hyper-X 2x 512mb CL2
HDD: Seagate Barracuda 250gb
Ik heb een Logitech MX Revolution muis, gaat deze ook met software werken in Linux?
Het is mij ook niet gelukt om duidelijke info te vinden wat en hoe ik het moet installeren, ik heb wel iets begrepen dat er een partitie van omtrent 500mb wat als wisselbestand kan werken.
Of heb ik er overheen gekeken?
Met vriendelijke groet!