Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mozart tx alu white watercooled

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zo ben maar eens verder gegaan en dacht ga eens wat foto's posten.
Wat heb ik gedaan.
Thermaltake mozart tx zilver (100% alu) gesloopt.
Het blanke aluminium heb ik vervolgens wit gespoten en een blanke lak gegeven.
Tip: Als je net als ik denk van "hum, spierwit met uv licht = cool" zorg er dan voor dat je de juiste lak en blanke lak gebruikt. mijn gebruikte blanke lak is uv bestendig!!! en nu licht het wit dus niet op. :'(
Deze kast wordt voorzien van een h2o setup bestaande uit:
laing pomp (later komt er nog 1 bij)
laing pomp reservoir
2x radiateur 240
cpu blok frigus of zalman
vga blok aquagraFX 7950gx2
nb blok nexxxos sli1
slang 8x10 helder
vloeistof alphacool tec-protect-uv blue
verder komt in deze kast 9x120 fan van aerocool de silver lightning
4x 30cm blacklight.
voor de rest ben ik er nog niet helemaal uit maar dat komt gaande weg wel.
de gemaakte foto's (iig een selectie) staat hier
http://www.rdx.speedlinq.nl/casemod/

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Leuk idee :D Misschien dat het handiger is om de foto's op het forum zelf te posten ipv via een link. Is in mijn ogen wat leuker.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Ziet er veelbelovend uit. :) Misschien is het leuker om thumbnails van de foto's hier te posten en die te linken naar de grote originele versie. Scheelt mensen een heleboel werk ;)

Tip: maak even een topicreport aan of ze hem willen verplaatsen naar Schop een Modje, want voor een Casemod in Progress is toestemming nodig.

Verwijderd

Jeetje wat een bak van een PC!!! :X

Ben benieuwd :)

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Woaw! Hoe kom je aan die kast? Vind em prachtig. Heerlijke zee aan ruimte! Gave waterkoeling. Ben benieuwd wat je er van gaat maken. Heb zelf ook eens een SKP tekening ervan gemaakt. Is later hem toch niet geworden. Zal hem straks eens oploaden als ik em kan vinden.

Heb ze al:
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/EigenmozartXTklaarmetinkleuerenCust.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/EigenmozartXTklaarmetinkleueren5Cus.jpg

Mss kun je nog wat ideeën opdoen ;) Ik ga em iig volgens (volg eigenlijk elke :X ).

Edit 2: Je hebt een CiP maar dit staat niet in je titel. Heb je dit wel aangevraagd? Je mag niet zomaar een topic beginnen. Anders even een modje atenderen. Die zal het topic dan wel sluiten en dan moet je even toestemming hiervoor vragen in SeM (schop een modje subforum)

[ Voor 55% gewijzigd door TEAMIKKE op 06-12-2006 17:08 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Lees Casemods in Progress eens door en probeer het dan nog es.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.