nvidia geforce go 6150 vista drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 1.556 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-04 11:47
Hey :) ik heb vandaag de definitieve release van vista gekregen via school, de echte vista dus, en de 64 bits versie. Net ff op me laptop geinstalleerd, werkt allemaal perfect, meteen internet enzo, maar nou zit ik met het volgende :

ik moet een displaydriver voor mijn Nvidia GeForce Go 6150 kaart ... het moet een driver zijn voor de 64 bits versie van windows vista

hoop dat iemand me kan helpen, heb zelf geen driver kunnen vinden, heb wel andere geprobeert maar die zeggen allemaal :

kan geen drivers vinden die compatible zijn met jouw hardware. Verkeerde driver voor mijn kaart dus.

Hoop op wat hulp.

groeten!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zit er bij Vista zelf geen driver voor?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Nipje
bij vista zelf zit geen driver ofzo, hij doet het wel gewoon hoor maar met een display driver beter.. resolutie kan dan hoger enzo.

edit

driver werkt niet, krijg dit :

kan geen software vinden die compatilbe is met jou hardware... zoiets :P

[ Voor 31% gewijzigd door Nipje op 06-12-2006 16:08 ]

• anandus
  • Niet online
Zoals gezegd, kijk eens bij nvidia?

Maar het kan ook zijn dat je moet wachten op Forceware X. Wanneer die uitkomt is de vraag. tussen nu en 30 januari. ergens.

• Nipje
mja.. vista is tog officieel uit :S voor bedrijfen enzo, dan zullen ze echt wel binnenkort met die drivers komen tog :S

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

of bij nVidia
hmm, nForce... blinde ik

[ Voor 15% gewijzigd door RSpliet op 06-12-2006 16:14 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• anandus
  • Niet online
Nipje schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:13:
mja.. vista is tog officieel uit :S voor bedrijfen enzo, dan zullen ze echt wel binnenkort met die drivers komen tog :S
Sja, Nvidia is er nog niet echt snel in geloof ik :X

• Nipje
mja.. zou er echt geen driver zijn ? :(

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Veel bedrijven (de potentiele klanten voor de zakelijke versie van vista) kijken voorlopig nog even de kat uit de boom, omdat het toch wel wat grove veranderingen t.o.v XP bevat. Daarom ontbreken van veel producten ook drivers, omdat de noodzaak voor Vista compitable drivers pas echt in januari aan de orde is.
Dat neemt niet weg dat ik graag had gezien dat alle drivers/software vista compatible zou zijn, bij de zakelijke launch eind november.

• Nipje
mja idd... ikbedoel, de zaken willen ook wel drivers ofzo hoor :S maar zal vast wel snel komen hoop ik...

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:06

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Nvidia en laptopdrivers is niet wat. Op http://www.laptopvideo2go.com heb je alle laptop drivers voor Go kaartjes :)

• Nipje
ook vista drivers ? Ik bedoel, sommige go kaartne hebben al wel vista drivers :S

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:06

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Als je nou eerst even op die site kijkt, ipv meteen vraagt, dan zie je dat ze vista en vista64 drivers hebben

• Nipje
zucht ... krijg weer die error ... :

Het NVIDIA-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatieprogramma gaat nu afsluiten

HOE KAN DIT ! ik word helemaal gek hier :(

• Nipje
maarja ik begrijp dus dat ik moet wachten op die driver, nou ff een andere vraag.

ik heb officiele serial dus, en op me laptop heb ik een AMD turion 64 mobile x2 processor, en ik heb de 32 bit en 64 bit versie van VISTA.

Welke zal ik dan installeren ? ik heb nou de 64 bit versie er op... is tog het beste ?

en als ik nou wil ruilen naar de 32 bit versie, dan kan ik me officiele serial tog gewoon opnieuw gebruiken ? okal is me windows geactiveerd met de 64 bit versie ?

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:13
Dude ik heb diezelfde videokaart en proc. en ook vista, en zonder goede drivers ziet het er echtniet uit gewoon. :X Dus meld het aub ff als je iets moois hebt gevonden :>

• Nipje
hmm ik vond net thuis een driver voor vista 32 bit voor GO kaarten, nog nie getest alleen, ik post strax wel ff link.

moet ik btw een vid kaart driver zoeken of 1 voor me CHIPSET =\

• Nipje
zomg die driver werkt ook niet :( soz

• Opperhoof
KICK!

Iemand al iets werkends gevonden? Ik namelijk niet.... :/

• urwie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-01-2017
Ik ben op zoek naar ervaringen met deze kaart in combi met Vista. Draait het een beetje lekker? Ook met de zware opties aan? Dit omdat ik een laptop uit aan het zoeken ben voor mijn zus, die er natuurlijk binnenkort Vista op zal willen.

Ik vond deze drivers nog: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1527

Thnx!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
http://www.laptopvideo2go...index.php?showtopic=12239

als die driver niet werkt probeer dan die inf met de modded inf te vervangen. als die dan zegt dat de driver niet gesigneerd is moet je met f8 opstarten en dan iets van ''niet gesigneerde drivers toelaten'' oid en dat elke keer als je opstart.

http://specs.tweak.to/15535

• Opperhoof
Bij mij werkt het prima! Tralala :+
Heb net een driver geprobeerd en hij doet het op een of andere manier.
ik heb de 9719 drivers van guru3d.com, deze uitgepakt in een mapje. Dan via device manager rechterklik op de vga device en dan update driver. Dan je mapje toewijzen om te zoeken naar nieuwe drivers. En dan ff opnieuw opstarten en hij loopt als een trein!

En dan ziet vista er een stukje beter uit!

Verwijderd

Opperhoof schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:46:
Bij mij werkt het prima! Tralala :+
Heb net een driver geprobeerd en hij doet het op een of andere manier.
ik heb de 9719 drivers van guru3d.com, deze uitgepakt in een mapje.
Opperhoof, kun je een linkje plaatsen van de package die je gedownload hebt. Alles wat ik probeer en download van guru3d.com blijkt niet te werken bij me.

Verwijderd

Moet je voor iets wat binnen de minuut te vinden is een topic van een half jaar oud schoppen?
Pagina: 1