Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

150+ gsm abonnementen bij netwerkprovider onderbrengen

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:41
Voor een klant ben ik aan het uitzoeken wat het voordeligst is om te nemen.
Het gaat om het volgende:

De klant heeft 150 gsmabonnementen via KPN, dit is al heel lang zo en aangezien er veel wisseling is in tarieven en diensten van gsmproviders was mij gevraagd eens tekijken naar bijvoorbeeld een nieuw abonnement.

Het belgedrag van de medewerker is als volgt:

- Medewerkers bellen veel onderling
- het is eigenlijk bedoeld om bereikbaar te zijn

We zien nu dat de telefoon veel gebruikt wordt om onderling te bellen wat zorgt voor extra kosten. Alle medewerkers zijn werkzaam in Drenthe, voor het geval dekking ook belangrijk is.

Nu zag ik bij GSMweb het volgende abonnenement:

http://www.gsmweb.nl/telfort/index_abo_zak.htm (2 jarig zakelijk basis Sim Only)

Dit is zeer interessant omdat er gratis (tot 3600 min) onderling gebeld mag worden.
De abonnements kosten zijn als ik het goed heb uitgerekend €7,50 ongeveer per maand op het netwerk van Telfort.
KPN had ons een aanbieding gedaan van 100 min bellen voor €4,95.

Aangezien ik onderstaand bericht vandaag las:
http://www.telfort.nl/klantenservice/roaming/ lijkt het mij zeer aantrekklijk om dan over te stappen naar Telfort qua dekking iets minder in Drenthe maar dat zal KPN dan opvangen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met het afsluiten van abonnementen voor meer dan 150 medewerkers? Zo jah wat zijn hun ervaring of eventueel de aanbiedingen die zijn kregen?

Verwijderd

Kan je niet beter een aantal bedrijven (zoals Telfort) een offerte uit laten brengen? Zeker wanneer het om dergelijke aantallen gaat kan dat nog wel eens interessante voordelen opleveren.

Gewoon een goede offerteaanvraag schrijven en uitzetten bij een x aantal aanbieders.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 15:18 ]

• Binnetie
Dat hebben wij gedaan, bij 1 aanbieder, maar helaas hebben wij na 4 weken nog niks ontvangen. Er achteraan bellen heeft ook niet veel opgeleverd.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:07

Smarron

The bend

Bij Orange kun je onderling gratis bellen en er zijn abonnementsvormen waarin bereikbaarheid op nummer 1 staat (smart-vorm) waardoor de maandelijkse kosten erg laag zijn.

Het enige nadeel is dat het netwerk minder goed is dan KPN.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Binnetie
Heb je hier misschien een linkje van? Op de website van Orange kan ik het niet vinden. Onderling bellen was toch gratis mits je hier toch iets meer voor moest betalen? M.a.w. er kwam een aantal euro per maand overheen.

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
T-mobile groepsabbonement kun je ook (voor zover ik weet) makkelijk korting op bedingen. En het is niet ernstig duur.

Bij 100-249 aansluitingen € 8,75 per aansluiting voor het abbo (incl telefoon)
en dan € 7.50 voor onderling bellen per maand

Dit is dan zonder korting. Zeker bij zulke grote aantallen zal er vast en zeker iets af te dingen zijn. (was bij ons voor 15 aansluitingen ook al mogelijk)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:07

Smarron

The bend

Binnetie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:29:
Heb je hier misschien een linkje van? Op de website van Orange kan ik het niet vinden. Onderling bellen was toch gratis mits je hier toch iets meer voor moest betalen? M.a.w. er kwam een aantal euro per maand overheen.
Dit zijn speciale acties als het gaat om veel aansluitingen. De sales afdeling kan je waarschijnlijk verder helpen met een passend aanbod.

[ Voor 54% gewijzigd door Smarron op 06-12-2006 15:32 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

alsjeblieft,

dit soort vragen horen toch niet op GoT thuis. dit zijn dingen waarbij een IT manager om de prijs hoort te onderhandelen. het ene bedrijf bedingt meer korting dan de andere.

• Binnetie
flashin schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:30:
T-mobile groepsabbonement kun je ook (voor zover ik weet) makkelijk korting op bedingen. En het is niet ernstig duur.

Bij 100-249 aansluitingen € 8,75 per aansluiting voor het abbo (incl telefoon)
en dan € 7.50 voor onderling bellen per maand

Dit is dan zonder korting. Zeker bij zulke grote aantallen zal er vast en zeker iets af te dingen zijn. (was bij ons voor 15 aansluitingen ook al mogelijk)
Telefoons hebben wij al in bezit.

• Binnetie
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:35:
alsjeblieft,

dit soort vragen horen toch niet op GoT thuis. dit zijn dingen waarbij een IT manager om de prijs hoort te onderhandelen. het ene bedrijf bedingt meer korting dan de andere.
Aan de ene kant heb je gelijk, maar het ging mij meer om ervaringen en prijzen die mensen hebben kunnen bedingen. Ik ben geen IT manager maar facilitair medewerker.

Verwijderd

aangezien je de telefoons al hebt kom je dus op een sim-only uit. voor particulieren bieden ze dit al aan voor de helft van de maandelijks kosten.

vraag een offerte aan bij alle telecom providers, ook al weet ej dat je bijvoorbeeld niet bij hun wilt kan je deze er altijd naast leggen, zo krijg je een indicatie van de mogelijkheden die ze bieden.

Als het goed is heeft t-mobile ook een vorm waarmee onderling gratis gebeld kan worden.

• FormallyUnknown
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-11 10:29
Binnetie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:36:
[...]

Telefoons hebben wij al in bezit.
Zoals al een aantal maal terrecht werd opgemerkt; telefoons zijn al in bezit dus je komt dan bij SIM-Only terrecht.

Laatst hebben wij ook na jaren bij KPN gezeten te hebben, een groepsabonnement afgesloten bij T-Mobile. Het ging slechts om vier aansluitingen. Maar T-Mobile doet graag zaken met je, al hebben ze toch al schappelijke prijzen. Wij wilde graag één jaar uitproberen, zodat we ons niet voor al te lange tijd vastleggen. Bovendien waren we nogal benieuwd naar het bereik van T-Mobile in het Oosten des lands (regio Zutphen).

Ook wij hebben voor Sim-Only gekozen omdat de toestellen al in huis waren. Voor één jaar betalen wij 6,65 euro per maand (zoals je ook op de site kunt zien). We hebben ons goed laten voorlichten in de shop, aldaar kregen wij bij het afsluiten van een eenjarig abonnement, een half jaar gratis bellen naar iedereen binnen het berdijfsnet (ter waarde van 5 euro per maand per aansluiting). Als we twee jaar afsloten, was het zelfs mogelijk om de module gratis gedurende de contract tijd te hebben. Bovendien was het ook nog mogelijk om een (kleine) korting op de aansluitingskosten te bedingen bij het afsluiten van een contract voor twee jaar. Toch hebben wij voor één jaar gekozen.

Ik moet zeggen dat het bereik toch minder is dan bij KPN. Maar het bereik is de afgelopen jaren sterk verbetert en dat merk ik ook. Tot op heden hebben wij in ieder geval nog geen spijt gehad van onze overstap.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je moet nooit bij een prvoider aankloppen en vragen om een offerte.

Ik raad je aan om naar een belwinkel te gaan zoals TforTelecom of Belcompany, TPH en door hun bis center je te laten adviseren. Omdat ze handelen met alle netwerken kunnen ze een zo voordelig mogelijk plan aanbieden met een extra korting omdat je zo veel contracten wilt. Zodra je met ze belt maken ze een afspraak met je en kijken ze naar de mogelijkheden.

Als je meer info nodig hebt over de procedure, dan hoor ik het wel. :)
Pagina: 1