Toon posts:

[2000] Automatische tekst onder e-mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij werken hier met een Windows 2000 server en gewenst is dat er onder iedere verstuurde e-mail een tekst komt te staan waarin bijvoorbeeld vermeld wordt:

"De Algemene Voorwaarden van "bedrijfsnaam" die onder meer een beperking van aansprakelijkheid bevatten, zijn van toepassing op al onze werkzaamheden. De Algemene Voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel en worden op verzoek kosteloos toegezonden."

Natuurlijk zou dit in een handtekening vermeld kunnen worden, maar dan moet dit per gebruikersprofiel worden aangepast. Echter wil ik dit niet. Ik hoop dat rechtstreeks op de server ergens deze tekst kan worden aangegeven.

Is dit ook daadwerkelijk mogelijk en zo ja waar kan ik deze functionaliteit ingeven?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk mailprogramma en server gebruik je? Er zijn namelijk voor diverse vele verschillende mogelijkheden te bedenken. Ik zie nergens wat je zelf al hebt geprobeerd.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Exchange 2000 gebruik ik.

• RutgerDB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-03-2021
Gemakshalve ga ik er vanuit dat je Exchange draait.

Je kunt op Microsoft.com eens zoeken op SMTP Event sinks. Dit is echter lastig te configureren.

GFI Mail essentials is een aardig pakket en ook mimesweeper kan dit voor je doen. Native stelt ome Bill niet al teveel opties beschikbaar.