Voorheen had ik altijd de mogelijkheid om in het contextmenu, EN in de verkenner links in beeld bij veel voorkomende taken, te kiezen voor bestand verzenden per email (of kopieëren naar emailontvanger). Sinds kort werkt dit niet meer. Hij start wel een emailtje op met het bestand als bijlage, maar vervolgens kan ik dat emailtje niet verzenden. Er zit wel een knop opslaan bij, maar als ik daar op klik staat het mailtje vervolgens niet in outlook express bij postvak uit, concepten, of enige andere map.
Hoe herstel ik deze handige functie?
ps: bij een afbeelding vraagt hij ook nog steeds of ik hem wil resizen, en maakt dan netjes het mailtje klaar, maar ik kan het niet verzenden. Dus kennelijk zit het verkenner deel nog wel goed in elkaar, maar zit er wat mis in de stap naar outlook express.
Hoe herstel ik deze handige functie?
ps: bij een afbeelding vraagt hij ook nog steeds of ik hem wil resizen, en maakt dan netjes het mailtje klaar, maar ik kan het niet verzenden. Dus kennelijk zit het verkenner deel nog wel goed in elkaar, maar zit er wat mis in de stap naar outlook express.