MediaMarkt Foutje in Folder "groningen"

Pagina: 1
Acties:

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-01 18:00
In het krantje van de media markt staan 2 leuke computers met het logo van intel core 2 duo. maar als je bij de eigenschappen van het systeem kijkt staat daar dual core 805 2.66Ghz volgens mij is dat dus geen echte core 2 duo en is dit dus verleiding van klanten... voor 799euro een complete pc met een echte c2d e6600 @ 2.66Ghz wel erg goedkoop aangezien de c2d e6600 gemiddeld al 300 euro kost...

linkje pagina 4 onderaan

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Pentium D 805

[ Voor 90% gewijzigd door KappuhH op 06-12-2006 13:08 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

En wat wil je nu hiermee bereiken met dit topic? Dat we Otto achtige taferelen nu ook bij de Mediamarkt kunnen gaan verwachten?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat probeer je nu te zeggen? Ze hoeven je waarschijnlijk geen Core 2 Duo te leveren voor dat geld, domweg omdat er iets zal staan als "spel- en typfouten voorbehouden" en je bovendien alleen bij realistische prijzen een zaak hebt als dat er niet staat. Als ik in de etalage een plasma-tv te koop neerzet voor 100 euro in plaats van 1000, dan kun je als klant van tevoren weten dat er iets niet klopt en is de leverancier dus niet tot levering verplicht voor die prijs. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ach mediamarkt heeft het wel vaker voorelkaar gekregen om verkeerde logo's er bij te zetten (zelfs niet 1 goed!) vb: Celeron-m bij leptop met p-m, Centrino bij een Celeron-m laptop en Windows XP pro bij een hom edition oid..

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:16
Ik lees het meer als een waarschuwing voor degenen die deze pc misschien wilden kopen.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-01 18:00
nou dat mensen die er geen verstand van hebben weer eens verneukt worden... maar jah die mensen zullen ook wel niet op dit forum ziiten....

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 13:41
Wij kochten laatst een Media Center bij MM, Intel chipset Intel processor etc... en trots prijkte het AMD 64 logo op de voorzijde van de kast :P, Was dan wel een foutje van HP niet van MM maar wel grappig.

(ja er zat ook echt intel hardware in)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een Core 2 Duo E6600 loopt niet op 2.66GHz maar op 2.4GHz. Dat geeft sowieso al aan dat het waarschijnlijk geen E6600 is.

Verwijderd

Een klant blijft nog altijd verantwoordelijk voor zichzelf wat hij/zij aanschaft. Mensen kopen niet zo maar meer gewoon iets, zeker met internet doet men wat vaker een eigen onderzoekje online ;)

Maar is niks mee hoor met die systeempje's, het zijn en blijven dual cores.

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-01 09:11

Cybje

First Post!

Je kunt nu twee dingen doen:

- MediaMarkt proberen te irriteren en zo'n ding kopen en achteraf zeiken (ze geven altijd je geld terug, als je dat eist)
- Er geen aandacht aan besteden en misschien als je je ooit verveelt, MediaMarkt even op de hoogte brengen

Maak een keus zou ik zeggen :)

Wat ruist er door het struikgewas

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 11:46

EnnaN

Toys in the attic

ik vind dat er wat mat gereageerd wordt in dit topic. vriend van me verwees me net hierheen omdat ik hier zat en een collega deze bak wou kopen. ik al verbaasd over die aantal ghz, dus even wat rondgeklikked.

maar door dat mooie core2duo logo dacht die collega dus: ah, dat was het type dat je wou, laten we die kopen. dan sta je mooi genaait te worden. ik vind het persoonlijk iig nogal grof.

en zo'n logo neergooien heet vast wel zet/drukfouten, maar is het vast niet. kan me neit voorstellen dat helemaal perongeluk is...

sig

Pagina: 1