"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Wat wil je precies weten? Je stelt namelijk niet direct een vraag en je schetst geen probleem. Met zo'n matige topicstart kunnen wij niet veel hulp bieden.
Heb je last van spambots op een eigen forum of check je het profiel van een willekeurige user ergens oid?
Heb je last van spambots op een eigen forum of check je het profiel van een willekeurige user ergens oid?
[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 06-12-2006 12:36 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
ik denk dat hij denkt dat een user die zo heet nogal vaak op google te vinden is en hij bang is dat het een spambot is.Bor de Wollef schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:35:
Wat wil je precies weten? Je stelt namelijk niet direct een vraag en je schetst geen probleem. Met zo'n matige topicstart kunnen wij niet veel hulp bieden.
Lijkt me makkelijk te bewijzen maar moeilijk uitvoerbaar hier.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Geen idee, maar daarentegen heb ik ook geen idee wat je hier mee wilt bereiken. Ik ga dit topic dan ook sluiten.
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()