Zonder ook maar iets verandert te hebben starte ik vanochtend mn pc op en was mn hele desktop een beetje in de war. Alles werkt perfect en snel maar mn kleuren zijn euhh apart.

De kleuren zijn overwegend blauw en al mn desktop icoontjes zijn ook vaag. Maar als ik een filmpje afspeel dan is het filmpje qua kleur perfect, maar het frame van Media Play is weer verragt. Ook is alles in de rechterboven hoek vaag, alsof er een blur overheen zit op mn monitor, als ik bv een icoontje daarheen sleep kan ik het minder goed lezen als dat ik hem sleep naar het midden van mn scherm.
Iemand enig idee wat dit is?
Ik heb al:
- Resolutie / Kleurkwaliteit 16/32bit verandert
- Gereboot
- Kabels gecheckt
- Monitor gecheckt
En verder ja drivers heb ik niets aan gedaan dus ik snap het niet helemaal. Iemand enig idee?

De kleuren zijn overwegend blauw en al mn desktop icoontjes zijn ook vaag. Maar als ik een filmpje afspeel dan is het filmpje qua kleur perfect, maar het frame van Media Play is weer verragt. Ook is alles in de rechterboven hoek vaag, alsof er een blur overheen zit op mn monitor, als ik bv een icoontje daarheen sleep kan ik het minder goed lezen als dat ik hem sleep naar het midden van mn scherm.
Iemand enig idee wat dit is?
Ik heb al:
- Resolutie / Kleurkwaliteit 16/32bit verandert
- Gereboot
- Kabels gecheckt
- Monitor gecheckt
En verder ja drivers heb ik niets aan gedaan dus ik snap het niet helemaal. Iemand enig idee?
[ Voor 15% gewijzigd door nudie op 06-12-2006 12:10 ]