Avi''s doen het niet WEL GELUID geen BEELD

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 15:40

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Ik heb een paar films gedownload... het zijn avi bestanden. Ik heb al een codec bestand geinstalleerd maar op mijn media player krijg ik wel geluid.. met echo... maaar geen beeld.... Het gebeurt bij alle films....;(

Pura Vida

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

kan DiVX zijn, download de codec hier

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Heb het bovenstaande bestand geinstalleerd maar krijg nog steeds geen beeld. Heb meerdere films geprobeerd!! MPG rips doen het wel.....

Pura Vida

Verwijderd

als je beter had opgelet tijdens de install had je gezien dat je ook eerst de prog run me first moet draaien en mocht je dat toevallig wel hebben gedaan is het waarschijnlijk een smr codec dat je mist weet alleen niet welke url het is maar lijkt mij dat het gewoon divx formaat is

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Ik had inderdaad wel the run me.. gedaan!! Maar nog steeds geen beeld! :(

Pura Vida

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Welk prog gebruik je om af te spelen? Ik heb ook probs gehad om de DivX codec aan de praat te krijgen, dat was met Media Player 7.. :r

Nu weer good old 6.4 geinstalleerd en nu hoor ik ze niet alleen hijgen, ze doen ook nog wat.. :P

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 15:09

Apache

amateur software devver

ROFL :)

nee maar het kan ook smr codec zijn of iets dergelijk, probeer eens wat codecs uit.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

kijk naar de eigenschappen van die avi en wat hij aangeeft als codec maar als het geen divx is dan is het haast wel de smr codec dus nAVI de groep heet in de richting van van shadow..... weet alleen niet de rest van de naam zoals je ziet
er is wel nog een mogelijke reden van je prob als je mediaplayer 7 gebruikt heb namelijk wel eens gehoord dat die dan problemen kan geven met de divx codec

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Opa

Nu Multifocaal!

Irfanview installeren met alle plug ins.

downloaden vanaf http://stud4.tuwien.ac.at/~e9227474/english.htm .
Met een beetje geluk heb je meteen al beeld maar zo niet, dan geeft hij aan waaròm niet.
Missing CoDec*** zegt ie dan. Die CoDec moet je dan gericht zoeken met www.google.com of zo.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

nAVI/SMR/DivX .. allemaal installen.

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 14:04
Op donderdag 01 februari 2001 23:13 schreef Shalow het volgende:
maar als het geen divx is dan is het haast wel de smr codec dus nAVI de groep heet in de richting van van shadow..... weet alleen niet de rest van de naam
Dat is Shadowrealm

http://www.shadowmovierealm.net/index_smr.html

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Pagina: 1