RPC-server is niet beschikbaar. Setup kan ...

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:16

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey, ik heb nu al best een lange tijd problemen met me pc en vanochtend had ik weer 3 BSOD. Ik heb toen maar besloten alle drivers van me pc te halen. (ATI/NVDIA/ASUS/etc) en daarna met Driver Cleaner het op te ruimen en de driver opnieuw installen.

Zo gezegt zo gedaan.

Maar nu wil ik me Ati drivers installaren en gaat het totaal niet.
6-11_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_37616.exe
Om die driver gaat het dus.

Ik krijg de foutmelden
"Setup kan de installatie-engine niet starten:
RPC-server is niet beschikbaar"

Bij services staan beide RPC service op automatisch en ook zijn ze beide gestart. Dus daar ligt het niet aan. Het lijkt me ook heel sterk dat het door een virus komt want het kwam pas nadat ik met driver cleaner me drivers had opgeschoont.

Overal wordt er als oplossing gezegt dat je die 2 services moet opstarten, maar dat heb ik al gedaan..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik snap niet zo goed wat dit in Windows Servers en Server-software doet, welk OS hebben we het hier over?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:16

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Whoops, dom. Windows Xp prof. Maar ik heb de schijf al geformat en windows gereinstalled. Dus probleem is al opgelost.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Waarom open je dan uberhaupt een topic?

Dit topic is gesloten.