bluetooth rs-232 adapter

Pagina: 1
Acties:

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-01 07:10
Ik wil een bloedanalyse apparaat met een rs-232 poort bluetooth wireless op mijn pc aansluiten. Ik heb op internet wel wat dingen gevonden maar ben niet zeker of het doet wat ik wil.
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=141437

Ik ga er vanuit dat de adapter zelfstandig functioneert (en dus wrsch stroom nodig heeft) en ik het bloed apparaat op de seriele kant van de adapter kan aansluiten en de laptop met geintegreerde bluetooth via de adapter met het bloed apparaat communiceert alz zou er een kabel tussen zitten.

Heeft iemand hier ervaring mee/kan iets zinnigs over zeggen?

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-01 16:49
Hmm, dat is wel een interessant apparaatje.

Ik neem aan dat je al bij LM Technologies op de site rondgekeken had? Zo niet, is hier de datasheet/handleiding te vinden.

Volgens mij doet het echt wat je wil. Een rs232 kabel vervangen door een bluetooth connectie zonder dat je software en hardware het in de gaten heeft. Het enige wat mis zou kunnen gaan is dat als je apparaat geen echte rs232 verstuurd maar alleen de connector met een eigen driver zou gebruiken.

Hou ons op de hoogte. Er zijn vast veel meer mensen die dit wel kunnen gebruiken. Waaronder ondergetekende.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-01 07:10
Ze worden als enkel en als paar verkocht, dus ik weet niet of ik er voor mijn doeleind 1 of 2 nodig heb. Heb een vraagje in hun forum gedumpt, replyrate is echter zeer laag daarzo...

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8