Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Kun je misschien ff een plaatje tekenen van het geheel, misschien biedt dat uitkomst.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Heb geprobeerd om het netjes te tekenen:

Edit: de blokjes op de pc's zijn de splitters, vergeten erbij te zetten in de tekening...
[ Voor 23% gewijzigd door Meelobee op 06-12-2006 10:57 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Met andere woorden een 10k weerstand in de + van de kabel van pc naar versterker? (sorry ben nogal beginner op dit gebied...)voodooless schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:59:
Wat je kan proberen is om in de inputs naar de versterker een 10K weerstand in de signaalweg te solderen, eventueel ook aan de kant van de PC speakers.
'voodooless schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:22:
juist! Maar wel aan de versterker kant, en niet bij de PC
Aan de versterker kant??! Dus de weerstand moet in de kabel van de pc naar de versterker op bv 5 cm afstand van de aansluiting op de versterker?
Verwijderd
Btw bij car-audio heb je ook wel eens dat speakers gaan 'fluiten', hier hebben ze een 'ontlader' voor
Dat lijkt mij ook een wel goeie optie, maar dan moet ik een switch gaan kopen. Ondanks dat zo'n switch vast niet veel zal kosten, wil ik het liever oplossen zonder geld uit te geven. Een paar weerstandjes heb ik nog wel ergens liggen, dus dat eerst maar eens proberen. Mocht dat niet werken, dan kan ik altijd nog een switch halenVerwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:56:
Waarom maak je niet gebruik van een tulp-switcher (3 IN en 1 UIT), probleem opgelost toch?
Btw bij car-audio heb je ook wel eens dat speakers gaan 'fluiten', hier hebben ze een 'ontlader' voor