[Excel] Opmerking veld locked?

Pagina: 1
Acties:

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-07 08:23
Een werknemer op mijn stage heeft zojuist het probleem geconstateerd dat alle opmerkingen in cellen in een sheet niet bewerkbaar zijn. Er kunnen wel opmerkingen aan een cel worden toegevoegd maar wanneer je op een eerder gemaakte opmerking staat met de cursor en je drukt op backspace gebeurt er niets (nee, de backspace knop is niet stuk).

Het gaat om een gedeelde sheet (staat niet op een andere PC open).

Ik heb heel GoT en de KB van Microsoft al doorgespit maar ik heb er niets over kunnen vinden :/ . Is er iemand die me aan de oplossing kan helpen?

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 14:39

vinnie1908

Appel != peer

Er staat mij iets bij dat je in kan stellen dat er voor review gekeken kan worden. Op die manier kan je de opmerkingen als discussie overzicht gebruiken. Erg handig vind ik het niet, maar misschien dat je daar wat verder mee kan?

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-07 08:23
vinnie1908 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:49:
Er staat mij iets bij dat je in kan stellen dat er voor review gekeken kan worden. Op die manier kan je de opmerkingen als discussie overzicht gebruiken. Erg handig vind ik het niet, maar misschien dat je daar wat verder mee kan?
Ik geloof dat je mijn vraag te vlug gelezen hebt. Het probleem is dat er een Excel sheet is waarin de opmerkingen van cellen allemaal 'gelocked' zijn waardoor ik ze niet kan bewerken. Ik wil de opmerkingen uit die cellen dus juist wél kunnen bewerken.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 14:39

vinnie1908

Appel != peer

Ja dus ga eens zoeken bij de review instellingen, ik vermoed dat daar ook een stuk staat over het kunnen editten of juist niet van opmerkingen. Aangezien ik hier nu niet in de gelegenheid ben om het antwoord voor je te vinden moet je daar maar even mee verder zoeken.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."