ik probeer een schaalbare layout te maken, linker- en rechterkolom fixed, center schaalt. dit is prima gelukt, alleen in de middelste kolom wil ik ook weer 2 schaalbare kolommen en hier gaat het mis in FF. met height:100% op .inner (roze) kan lukt het om deze in IE6 & IE7 goed te zetten alleen in FF duikt .outro onder .colInner1 & .colInner2 ...
een testversie staat hier, css staat in de pagina.
wat heb ik gebrobeerd;
- clear op .outro werkt niet, dan wordt .outro geplaatst onder .col1 of .col3
- float op .colInner1 & .colInner2 weghalen plaatst ze onder elkaar
- display:inline op .colInner1 & colInner2 heft de width ervan op
ik heb padding en margin op de div's gezet die kolommen in zich hebben om het gedrag ervan beter te kunnen zien.
ik zoek dus een oplossing voor het probleem dat .outro (donkerrood) in FF onder .colInner1 (donkerblauw) & .colInner2 (aubergine) duikt ... of misschien is het probleem wel dat .inner (roze) in FF geen hoogte krijgt.
een testversie staat hier, css staat in de pagina.
wat heb ik gebrobeerd;
- clear op .outro werkt niet, dan wordt .outro geplaatst onder .col1 of .col3
- float op .colInner1 & .colInner2 weghalen plaatst ze onder elkaar
- display:inline op .colInner1 & colInner2 heft de width ervan op
ik heb padding en margin op de div's gezet die kolommen in zich hebben om het gedrag ervan beter te kunnen zien.
ik zoek dus een oplossing voor het probleem dat .outro (donkerrood) in FF onder .colInner1 (donkerblauw) & .colInner2 (aubergine) duikt ... of misschien is het probleem wel dat .inner (roze) in FF geen hoogte krijgt.