Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Creative Zen Nano Plus onder Windows 98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb misschien een rare vraag maar wil hem graag stellen

ik heb gisteren de software geïnstalleerd maar m'n mp3 speler verschijnt niet als verwisselbare schijf

ik werk onder Windows 98

wat kan ik nog meer doen? behalve mezelf kwaad maken

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 06:10:
[..]
wat kan ik nog meer doen? behalve mezelf kwaad maken
De handleiding lezen is meestal een goed punt om te beginnen..

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op woensdag 06 december 2006 @ 06:42:
[...]

De handleiding lezen is meestal een goed punt om te beginnen..
die had ik gelezen hoor

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Werkt het wel op een andere pc? Kun je de speler met de software wel benaderen? Moet je toevallig UMS mode aanzetten oid op die speler?
Geef eens wat meer informatie over wat je zoal gedaan hebt, dit is een beetje gokken zo.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Ik heb de titel iets verduidelijkt voor je, maar besteed daar voortaan zelf wat extra aandacht aan. Zoals RoD al aangeeft, moet je zoveel mogelijk (potentieel relevante) informatie geven. De andere forumgebruikers kunnen van achter hun computer immers niet zien hoe het bij jou precies zit.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de mp3 player nu aangesloten op de pc van m'n ouders en daar doet ie het wel

die pc werkt onder Windows XP

volgens mij doe ik iets verkeerd bij m'n eigen pc

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dan lijkt het me dat er ergens een probleem in de drivers zit. Heb je de software al opnieuw geinstalleerd? Is er misschien een nieuwe versie van de software te vinden op internet?

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:12:
Dan lijkt het me dat er ergens een probleem in de drivers zit. Heb je de software al opnieuw geinstalleerd? Is er misschien een nieuwe versie van de software te vinden op internet?
op dit moment slaap ik bij m'n ouders (familiale omstandigheden)

ik heb nu wel muziek op de mp3 speler van mijn PC (simpelweg van de andere mp3 speler gekopieërd)

en heel misschien komt er een nieuwe PC met Windows XP
Pagina: 1