Toon posts:

Virtual type en click?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik zoek een programma dat in een bepaalde volgorde bepaald handelingen kan uitvoeren.
Namelijk bijvoorbeeld eerst een programma uitvoeren en vervolgens op bepaalde knoppen drukken en in bepaalde tekstvakken iets typen.

Ik weet dat zoiets bestaat alleen ik weet niet goed waar ik op moet zoeken...

Alvast bedankt, grtz Themuzz

• JeromeB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 14:27

JeromeB

woei

Ik weet niet op welk platform je programma moet draaien, maar in Windows kan dat met bijvoorbeeld VBScript. Je kunt een programma opstarten, dat programma activeren en middels de SendKeys method kun je vervolgens toetsenbord-commando's emuleren.

PC load letter? What the fuck does that mean?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Beste Themuzz,
Ik zie zojuist dit tweede topic in PRG van je dat ik (helaas) ook moet sluiten. In PRG hebben we het over zélf programmeren, en dat haal ik niet uit je topic. Je bent gewoon op zoek naar software, en dat zou beter passen in CSA. Maar omdat je topic niet voldoet aan een aantal basisregels die wij hier @GoT hanteren ga ik je topic dus niet verplaatsen naar dat forum maar op slot zetten.

Zo zien we hier @GoT altijd graag wat je zélf al geprobeerd hebt, wat je gezocht hebt, wat je gevonden hebt en wat daar dan eventueel niet aan voldeed etc. Als je de juiste keywords niet weet te vinden dan kun je met een beetje omweg allicht best tot de juiste keywords komen om alsnog gericht te zoeken. Kijk anders eens voor de gein in onze eigen search, of doe het wat globaler en leef je uit op Google. Vergeet overigens Google Groups ook niet; iets dat vaak over het hoofd wordt gezien maar IMHO wel een goudmijn aan informatie is.

Ik had overigens meteen raak ;)

Je bent welkom om een nieuw topic op GoT te openen hoor, maar zorg dan wel dat je je aan het algemene beleid en daarnaast aan de aldaar geldende extra beleidsregels houdt van het betreffende forum.

Kortom; GoT is geen afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen, antwoorden of zelfs code; je zult zelf wat moeite moeten investeren (en ook eens proberen anderen te helpen waar mogelijk) voordat je hier je vruchten zult kunnen plukken; een goede topicstart is het halve werk ;)

[ Voor 49% gewijzigd door RobIII op 06-12-2006 02:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.