Beste Themuzz,
Ik zie zojuist dit tweede topic in
PRG van je dat ik (helaas) ook moet sluiten. In
PRG hebben we het over
zélf programmeren, en dat haal ik niet uit je topic. Je bent gewoon op zoek naar software, en dat zou beter passen in
CSA. Maar omdat je topic niet voldoet aan een aantal
basisregels die wij hier @GoT hanteren ga ik je topic dus niet verplaatsen naar dat forum maar op slot zetten.
Zo zien we hier @GoT altijd graag wat je zélf al geprobeerd hebt, wat je gezocht hebt, wat je gevonden hebt en wat daar dan eventueel niet aan voldeed etc. Als je de juiste keywords niet weet te vinden dan kun je met een beetje omweg allicht best tot de juiste keywords komen om alsnog gericht te zoeken. Kijk anders eens voor de gein in onze
eigen search, of doe het wat globaler en leef je uit op
Google. Vergeet overigens
Google Groups ook niet; iets dat vaak over het hoofd wordt gezien maar IMHO wel een goudmijn aan informatie is.
Ik had overigens
meteen raak
Je bent welkom om een nieuw topic op GoT te openen hoor, maar zorg dan wel dat je je aan het
algemene beleid en daarnaast aan de aldaar geldende
extra beleidsregels houdt van het betreffende forum.
Kortom; GoT is geen afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen, antwoorden of zelfs code; je zult zelf wat moeite moeten investeren (en ook eens proberen anderen te helpen waar mogelijk) voordat je hier je vruchten zult kunnen plukken; een goede topicstart is het halve werk
[
Voor 49% gewijzigd door
RobIII op 06-12-2006 02:30
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij