[Vista] soundblaster live 1024 player. digital out?

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik draai momenteel vista 32 met een soundblaster live 1024 player. ik gebruik in xp de digital out. ik krijg deze echter met geen mogelijk aan de praat in vista. hoe komt dit? in vista 64 bit kreeg ik deze geluidskaart helemaal niet aan de praat.

de standaard drivers worden nu wel automatisch geinstalleerd zonder dat ik iets hoef te doen (ja online gaan)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21
Ik heb even op de creative site gekregen, maar volgens mij zijn er nog geen drivers voor de live? (ik heb als product 'live!' gekozen, aangezien ik die 1024 er niet bij zag staan). Ik kan me voorstellen dat de standaard-drivers niet alles ondersteunt.

Dus ik denk dat je nog even af moet wachten op goede drivers van creative zelf (of de mededeling dat ze jouw product niet meer ondersteunen onder vista).

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:47

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
sewer schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:49:
Ik heb even op de creative site gekregen, maar volgens mij zijn er nog geen drivers voor de live? (ik heb als product 'live!' gekozen, aangezien ik die 1024 er niet bij zag staan). Ik kan me voorstellen dat de standaard-drivers niet alles ondersteunt.

Dus ik denk dat je nog even af moet wachten op goede drivers van creative zelf (of de mededeling dat ze jouw product niet meer ondersteunen onder vista).
Volgens mij werken zelfs de Audigy en X-Fi kaarten niet eens op vista...
Dus als je Live nog officiele ondersteuning gaat krijgen :?

Home Assistant Configuratie V&A

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
BiG-GuY schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:27:
[...]

Volgens mij werken zelfs de Audigy en X-Fi kaarten niet eens op vista...
Dus als je Live nog officiele ondersteuning gaat krijgen :?
moah weet dat er hacked drivers waren waarmee je, je live kon softmodden naar een audigy1, dus miss dat, dat wel kan :) :o

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Dutch2007 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:59:
[...]

moah weet dat er hacked drivers waren waarmee je, je live kon softmodden naar een audigy1, dus miss dat, dat wel kan :) :o
ehm nooit van gehoord???