Goedennacht tweakers,
Ik heb reeds Windows Server 2003 Enterprise op mijn computer geïnstaleerd om het te gebruiken als een server. Ik heb gekozen voor de IIS Server van windows om te gebruiken als server, daarnaast heb ik ook PHP geïnstaleerd. Dit verliep allemaal goed, totdat ik MySQL moest gaan instaleren. Omdat ik niet zoveel met servers en IIS werk, verliep het niet goed. Ik krijg PHPBB (zal jullie wel iets moeten zeggen denkt) niet geïnstaleerd.
Ik krijg het foutmelding dat mijn php niet de gekozen MySQL ondersteund.
Ik dacht misschien dat ik hier wel hulp kon krijgen. Ik heb alle software (behalve IIS en WS2k3) vandaag gedownload en geïnstaleerd.
Ik heb MySQL 5.1, PHP 5.2.0 IIS 6.0
Mijn server draait op nogal een oude computer.
Compaq Evo D510 SFF
Intel pentium 4 2.40 GHz
256 MB DDR SDRAM
ik denk dat dit wel de belangrijkste onderdelen zijn.
Maar ja zouden julllie mij misschien kunne helpen hiermee?
Bij voorbaat Dank
Ik heb reeds Windows Server 2003 Enterprise op mijn computer geïnstaleerd om het te gebruiken als een server. Ik heb gekozen voor de IIS Server van windows om te gebruiken als server, daarnaast heb ik ook PHP geïnstaleerd. Dit verliep allemaal goed, totdat ik MySQL moest gaan instaleren. Omdat ik niet zoveel met servers en IIS werk, verliep het niet goed. Ik krijg PHPBB (zal jullie wel iets moeten zeggen denkt) niet geïnstaleerd.
Ik krijg het foutmelding dat mijn php niet de gekozen MySQL ondersteund.
Ik dacht misschien dat ik hier wel hulp kon krijgen. Ik heb alle software (behalve IIS en WS2k3) vandaag gedownload en geïnstaleerd.
Ik heb MySQL 5.1, PHP 5.2.0 IIS 6.0
Mijn server draait op nogal een oude computer.
Compaq Evo D510 SFF
Intel pentium 4 2.40 GHz
256 MB DDR SDRAM
ik denk dat dit wel de belangrijkste onderdelen zijn.
Maar ja zouden julllie mij misschien kunne helpen hiermee?
Bij voorbaat Dank