[Vista] Programma herstarten na standby

Pagina: 1
Acties:

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Ik heb een probleem dat als ik mijn Vista in stand-by set (S3) dat als ik hem weer ontwaak er een programma niet goed werkt. Wanneer ik deze afsluit en weer aan zet (draait op de achtergrond) werkt deze wel weer. Is het mogelijk dat je uit het standby komen van de PC een programma afgesloten en opnieuw gestart wordt?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Over welk programma heb je het dan? En wat gebeurt er precies, wat werkt er niet goed? Je bericht is niet echt duidelijk. Ik mis onder andere de info over het programma, de foutmelding, en de versie van Vista die je gebruikt. Lees hierop de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens na.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:03
Ik ben ergens op de site van de greenbutton een lijst met add ons/plug ins tegengekomen waarin de lijst een tools stond om programma's te starten, te herstarten of te sluiten bij dit soort acties. Volgens mij precies wat je bedoelt.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Iets als dit?

VBScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
strComputer = "." 
Set objWMIService = GetObject("winmgmts:\\" & strComputer & "\root\CIMV2") 
Set objEvents = objWMIService.ExecNotificationQuery _
("SELECT * FROM Win32_PowerManagementEvent WHERE EventType = 7")

' EventType 7 is een resume/wakeup event in PowerManagement termen.

Wscript.Echo "Waiting for events ..."
Do While(True)
    Set objReceivedEvent = objEvents.NextEvent

'report event
    Wscript.Echo "Win32_PowerManagementEvent event has occurred."
    'Of je doet hier een andere routine in
Loop

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 10-12-2006 22:27 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device