Toon posts:

Decomplete oplossing?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok,
Ik ben hier nu toch bijna dagelijks al een jaar of vijf (al dan niet ingelogd). En nu heb ik echt een beetje heeeeel veel advies nodig. Dus ik hoop op vele reacties.

Wat is het probleem? Ik heb een huis gekocht met het vrouwtje en op 14 december komt de elentrieker de electricitet leggen en moet alles voorzien worden.

Als tweaker en met voldoende budget over ;) zou ik graag hebben dat alles in een keer in orde is.

Vandaar graag jullie advies....

Wat heb ik vandaag?

Een Bravia 40inch voor in de leefruimte dus dat is voor mij perfect maar daar stopt het voor het overige weet ik het niet meer.

Effe uitleggen: vroeger gewoon crt televisie met videorecorder, dvd en dat was het. Daarna gedurende jaren de perfecte oplossing voor fims, een gemodde xbox. na een tijdje ook soms geen goede codec ook da een probleem. Nu xps M1710 GO7950gtx, dus dat is opgelost, werkt perfect met vga. Blijven twee vragen over geluid en opnemen.

Nu heb ik een sony dvd dav 550. Dit is een surround system van enkele jaren geleden. Werkt goed maar nog nooit gebruikt als DVD alleen als suround. Dvd kan overigens alleen dvd lezen dus dat stoort mij. Wat is een goed alternatief? Prijs doet er niet toe... Ik dacht aan bose lifestyle is dat de moeite?

Daarnaast heb ik nog eens de pech van belg te zijjn :o Dus ik ben gebonden aan telenet voor digitale tv.

Bedoeling is beneden digitaal maar in slaapkamer komt ook een lcd 32inch. Dus ik zou graag opnemen beneden en boven zien? Wat is een goede combinatie? Van digitale recorders ben ik dus helemaal nie op de hoogte. Ik denk dat ik zelf geen dvd kan opnemen beneden op dvd om deze boven te zien op dvd viewer?

A ja en xox 360 moet ook aangesloten worden zonder dat ik dagelijks kabletjes hoef te veranderen...

Wie kan helpen?? Thx De deadline is coming soon...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 23:36 ]

Verwijderd

Geen Bose Lifestyle iig. Voor dat bedrag koop je een degelijk merk prachtspul.

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 09:20
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:23:
Daarnaast heb ik nog eens de pech van belg te zijjn :o Dus ik ben gebonden aan telenet voor digitale tv.
In belgie heb je ook nog belgacom tv (wat waarschijnlijk echter ook beperkt is ivm op 2 plaatsen kijken, of opnemen en kijken) en TV Vlaanderen via satteliet, wat een iets vrijer systeem lijkt (eigen keuze van ontvanger enzo, wat bij telenet niet toegelaten is).
Vooral TV Vlaanderen zou dan interessant kunnen zijn door de keuze voor een eigen ontvanger, vermits er sattelietontvangers bestaan met netwerkaansluiting, harde schijf en meerdere tuners.

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Leuk dat je een bak geld hebt om spul te kopen. Echter zul je die centen toch echt zelf moeten uitgeven aan dingen waar je zelf achter staat.

Verder lijkt het er ook niet echt op dat je veel moeite hebt gedaan om al zelf het een en ander uit te zoeken. We gaan je hier niet alles voorkauwen. Alternatieven voor een DVD-speler die ook kan opnemen zijn er zat. Bose is geen optie, die hebben geen apparaten die ook kunnen opnemen voor zover ik weet. Anyway, als je hier al zo lang rondloopt zul je ook wel weten wat de meesten hier van Bose vinden. Ik zou zeggen, zoek eens effe ;)

Zelfde geldt voor het kijken van opgenomen beeld op een ander apparaat afspelen. Dat is heel simpel: brandt het op een DVD! Er zijn natuurlijk andere mogelijkheden, maar dat gaat meteen duur worden. Zonder budget valt daar niet zinvol over te discussiëren.

Speel je vooral muziek af, stel je dan de vraag of je überhaupt wel een surround setje wil hebben. Twee degelijke speakers zijn altijd beter dan 5 matige!

Ik zou zeggen, loop eerst eens een degelijke winkel binnen en laat je daar wat het een en ander uitleggen. Zoek je een goede winkel, kun je hier terecht.

Specifieke vragen mag je natuurlijk altijd stellen hier op het forum. Dit verhaal is echter een klassiek (misschien ietwat opgeleukt) "Wat moet ik kopen" verhaal, en dus niet gewenst. Zie ook: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.