Toon posts:

2 pc's op 1 stereotoren, xbox & tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo!

momenteel heb ik mijn pc aangesloten op mijn stereoinstallatie. Dat gaat allemaal prima, maar nu heb ik een tweede pc staan die ik op dezelfde stereo wil aansluiten. Probleem is echter dat de stereo maar de mogelijkheid heeft voor 1 paar tulpstekkers.

* Hoe kan ik de tweede pc aansluiten op de stereo?

en als dat al mogelijk is, heb ik ook nog een xbox die ik graag op diezelfde stereo wil aansluiten. is dit mogelijk om 3 apparaten aangesloten te hebben en zo ja hoe moet dat?

alvast bedankt!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 11:38
Met een 3 kanaals mengpaneeltje ofzo? Sluit je op de ingangen je 2 PC's en de X-box aan en op de uitgang sluit je de kabel aan naar de stereo. Misschien kan het ook wel met een verloopje maar ik weet niet of dat 100% gaat werken, met een mengpaneeltje (of iets in die geest) moet het wel te doen zijn.

De wijzen komen uit het Oosten!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:30
3 punts schakelaar?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mengpaneeltje kan, maar als je een beetje rondkijkt op Marktplaats of een willekeurige rommelmarkt heb je zo een prima versterker met meer dan 1 ingang. Mensen zetten tegenwoordig prima stereo versterkers massaal bij het grofvuil nu iedereen een 5.1 surround home cinema set koopt. Doe er je voordeel mee...