Buis van monitor beschadigd

Pagina: 1
Acties:

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-07 10:48
Pas geleden op weg naar een LAN-party, had ik m'n monitor achter in de bus geladen, echter toen ik de klep opendeed denderde m'n monitor op de grond met als gevolg twee pitten in de buis en rondom de kast beschadigd :( ;( De beschadigingen aan de kast vind ik niet zo erg, maar die twee pitten erin stoor ik me toch wel aan.

Nou weet ik dat je beschadigde autoruiten, volgens mij, zonder dat je 't daarna nog ziet, kan herstellen.

Weet iemand of dit misschien met een monitor ook mogelijk is?

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
je zou even naar carglass kunnen gaan en kijken of zij het voor je kunnen? als ze het met Autoruiten kunnen, misschien kan je het dan ook met een beeldbuis (Hebben die mensen ook LOL :)).

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-07 10:48
Je zal 't misschien niet geloven maar die heb ik dus inderdaad wel gebeld :) Ze konden alleen niets voor me doen :( Weinig verrassend maar 't was te proberen.

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 11:54

picobyte

MhIHIHI!

Probeert het eens met zo'n CeeDee reparatie setje :)
Das er ook voor gemaakt om krasjes en pitjes te vullen en droogt ook mooi op :)

Powered bij meergranenbrood.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Picobyte, cd's zijn van plastic, monitoeren van glas.
cd repairkitje kan dus denk ik weinig repareren aan een monitor.
Hoe je het ook repareert, je zal altijd een putje blijven zien.

Niet?
[Specs]