Beste Tweakers!
ik ben momenteel bezig met een grote verbouwing in mijn appartement en heb voor mijn nieuwe apparatuur nog een aantal kabels nodig, maar ik vind het erg moeilijk uit te zoeken welke/hoe/wat.
Mijn apparatuur:
Plasmas
--------------------------------
P1: Pioneer PDP-506XDE
P2: LG 32LC2R
P3: 23inch TileVision
Media
M1: Philips Showline MediaCenter
M2: UPC Digitale TV BOX
Sound
S1: Marantz SR5600 Receiver
S2: JBL Surround Luidsprekerset
Woonkamer:
P1 , M1, M2, S1,S2
Slaapkamer (ongeveer 20m vanaf woonkamer):
P2
Badkamer (30m vanaf woonkamer, 10m vanaf slaap):
P3
Bij de slaapkamer zou surround sound nog een optie zijn, bij de badkamer niet. Ik zou graag alle plasma's aansluiten op het mediacenter, zodat ik ook in zowel de slaap als badkamer DVD's etc. kan bekijken.
Aansluitingen:
M1 -> P1: HDMI kabeltje
M1 -> P2 & P3: DVI-kabel? Is het mogelijk deze te splitten bij b.v. de slaapkamer? Is hiervoor een versterker nodig?
M1 -> P2& P3: Nog extra audio kabels nodig?
Verder heb ik ook nog de vraag of het wel mogelijk is al deze verschillende aansluitingen op mijn mediacenter aan te sluiten en of deze neit met elkaar gaan concurreren etc. Ik hoop dat jullie me hierin verder kunnen helpen! Alvast ontzettend bedankt!
Groetjes,
Iwert
ik ben momenteel bezig met een grote verbouwing in mijn appartement en heb voor mijn nieuwe apparatuur nog een aantal kabels nodig, maar ik vind het erg moeilijk uit te zoeken welke/hoe/wat.
Mijn apparatuur:
Plasmas
P1: Pioneer PDP-506XDE
P2: LG 32LC2R
P3: 23inch TileVision
Media
M1: Philips Showline MediaCenter
M2: UPC Digitale TV BOX
Sound
S1: Marantz SR5600 Receiver
S2: JBL Surround Luidsprekerset
Woonkamer:
P1 , M1, M2, S1,S2
Slaapkamer (ongeveer 20m vanaf woonkamer):
P2
Badkamer (30m vanaf woonkamer, 10m vanaf slaap):
P3
Bij de slaapkamer zou surround sound nog een optie zijn, bij de badkamer niet. Ik zou graag alle plasma's aansluiten op het mediacenter, zodat ik ook in zowel de slaap als badkamer DVD's etc. kan bekijken.
Aansluitingen:
M1 -> P1: HDMI kabeltje
M1 -> P2 & P3: DVI-kabel? Is het mogelijk deze te splitten bij b.v. de slaapkamer? Is hiervoor een versterker nodig?
M1 -> P2& P3: Nog extra audio kabels nodig?
Verder heb ik ook nog de vraag of het wel mogelijk is al deze verschillende aansluitingen op mijn mediacenter aan te sluiten en of deze neit met elkaar gaan concurreren etc. Ik hoop dat jullie me hierin verder kunnen helpen! Alvast ontzettend bedankt!
Groetjes,
Iwert