[GTA: San Andreas] Zwart scherm voor Rockstar-logo

Pagina: 1
Acties:

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-12 15:31
Ja, daar is hij weer, ik heb C&C: The First Decade maar omgeruild voor GTA: San Andreas, en je raadt het nooit, deze doet het ook niet. Als ik het spel probeer op te starten krijg ik eerst het EAX-logo te zien, dan het nVidia-logo, en vervolgens een prachtig zwart/paarsig scherm. Ik heb de nieuwste WHQL-drivers van nVidia geïnstalleerd, en mijn pc draait alle games, behalve deze en C&C: The First Decade. Ik heb al geprobeerd om het spel overnieuw en met andere dvd-drives te installeren, andere drivers te gebruiken, de game in Windows 2K mode te draaien, te formatteren, etc. maar het probleem blijft. Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit ligt aan mijn hardware, omdat andere games (F.E.A.R., CS:S, WoW) het wel doen.

Wat ik zag als verschil tussen de games die het wel deden, en de games die het niet deden, was dat de games die het niet deden allebei een DVD nodig hadden om de game te starten. Andere DVD-speler geleend, maar ook dat mocht niet baten. Ik heb dus nu echt geen idee meer naar welk stuk hardware ik moet kijken.