Speedtouch 121G wireless usb adapter wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 1.357 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:10
Voor mijn buurman ben ik internet + bellen aan het installeren. De verbinding werkt goed op mijn laptop. Probleem is dat de meegeleverde Speedtouch 121G wireless usb adapter niet wordt herkend.

Wat ik ook doe er komt geen ballontje van nieuw apparaat gevonden.
Wanneer ik de adapter in mijn laptop aansluit werkt hij wel.

De buurman heeft nog een digicam van Canon als ik die met een usbkabeltje op de pc aansluit wekrt dat ook. Maar de Speedtouch adapter niet, ik heb mijn 512 mb usbstick aangesloten ook die geeft geen krimp.

Wat kan het toch zijn?

Het moederbord is een Elitegroup P4VXASD2.
Ik heb de USB apparaten van de pc verwijderd en opnieuw opgestart dit helpt ook niet.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

usb poort stuk? juiste usb drivers voor mobo aanwezig?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

Tijdens het installeren van de software vraagt ie of je de stick in wil pluggen..
Geeft ie dan ook geen krimp??

brand het lampje op de stick dan wel?

Staan bij apparaatbeheer niet toevallen een "onbekend usb apparaat"?

USB driver windows of fabrikant?

Met of zonder de bijgeleverde USB verlengkabel?

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

• Binnetie
Wanneer ik de USB stick inplug gebeurd er niks. Er brand geen lampje.

De USB stick heeft een verlengkabel met een voetje waar je hem in kan klikken en zo op bureau kan zetten. Met of zonder dit kabeltje en voetje aansluiten maakt geen verschil. Mijn USB stick werkt er ook niet op, terwijl de muis wel weer werkt.

Denk dat ik maar een losse usbkaart ga kopen, maar vind het maar een vaag probleem.

Verwijderd

Het lijkt er haast op dat de stroomvoorziening te zwak is op die poort. De ST121g heeft 500mA nodig en op het moment dat de rest van de poorten op die ene roothub ook tegen dat vermogen aanzitten stort de ST121 in.... Heb het al vaak genoeg meegemaakt dat draadloze verbindingen wegvielen om die reden ;) ..

• Binnetie
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:16:
Het lijkt er haast op dat de stroomvoorziening te zwak is op die poort. De ST121g heeft 500mA nodig en op het moment dat de rest van de poorten op die ene roothub ook tegen dat vermogen aanzitten stort de ST121 in.... Heb het al vaak genoeg meegemaakt dat draadloze verbindingen wegvielen om die reden ;) ..
Het vreemde is dat er helemaal geen USB apparaten zijn aangesloten als ik hem test. Alleen de wifi adapter.
Pagina: 1