[XP SP2] WMP11 installeerd niet

Pagina: 1
Acties:

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Topicstarter
Ik probeer op mijn pc windows media player 11 te installeren. maar steeds doet hij dat niet. Nu ben ik eens in de UpdSpAPI.Log gaan kijken en daar staat dat hij geen toegang kan krijgen tot:

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\MediaPlayer\Settings\MP3Encoding\LowRate

Dus toen ben ik maar eens een kijkje gaan nemen met regedit, en wat blijkt de rechten zijn verdwenen, dus het zou best heel goed kunnen dat hij niet installeerd. Alleen hoe krijg ik deze rechten weer terug, of die register sleutel weg. Vanaf settings namelijk, staat helemaal niks meer bij rechten waar normaal gesproken iedereen staat. Ik krijg dan ook meteen een fout melding van kan geen toegang krijgen als ik hem selecteer.

Maar ik kan deze nergens meer toevoegen (omdat ik volgens windows niet genoeg rechten heb) en ik kan de sleutel ook niet meer deleten, maar er moet toch wel een manier zijn om dit weer te herstellen?

[ Voor 5% gewijzigd door SithWarrior op 05-12-2006 20:06 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Kan je niet rechtsklikken op die sleutel en dan op machtigingen drukken?
Daar moet je denk ik wel wat verder mee kunnen..

Of loop je daar ook vast? En ben je als Administrator ingelogd?

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Topicstarter
Dat kan wel, maar dan gaf hij een error en ik was als administrator ingelogd, na een kwartier op de container er boven zitten rammen met rechten naar beneden toe doorvoeren deed ie dat eindelijk en kon WMP 11 gewoon installeren :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?