Toon posts:

Laptop boot niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een acer aspire 1690, waar niets aan veranderd is in de zin van hardware. Ook geen overclocking etc. Het is allemaal nog zoals ik hem kreeg. Nu was ik midden in een spel, maar ik moest even beneden komen. 10/15 min. later kwam ik weer naar boven, en mijn laptop was uit. Ik gelijk proberen hem weer aan te doen. HDD led gaat aan, Powerled gaat aan, maar na minder dan 1 seconde gaan ze weer uit. Toen voelde ik hoe heet de laptop was, en dat viel ook wel mee. Toch heb ik hem even laten afkoelen, accu eruit gehaald en een tafelventilater erop gezet. Nu probeerde ik weer hem op te starten, en nog steeds hetzelfde, ik vrees dat ie kapot is, maar ik heb gelukkig nog garantie. Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? En of ik het gewoon zelf kan oplossen?
Edit: Fantastisch, nu rammelt er ook wat in de laptop. Vrees dat ik hem moet terugsturen. Ik hoop dat ik hem dan wel voor 21 december terugheb, want dan ga ik naar een lanparty, die ik notabene zelf georganiseerd heb. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 19:50 ]

Verwijderd

waarschijnlijk scheelt er iets aan je moederbord. Als je nog garantie hebt, zou ik hem onmiddelijk terugsturen! aan een moederbord kan je weinig zelf doen, behalve als je toevallig zelf nog een mobo liggen hebt dat erin kan, wat waarschijnlijk niet zo is ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is vandaag teruggestuurd met UPS naar acer Deutschland. Tot nu toe echt top service van acer, alleen het duurde wat lang totdat ik de helpdesk aan de lijn kreeg.