Toon posts:

CTX??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IS een CTX monitor een redelijk merk of euh niet? simpele vraag dus ik hoop ook een simpel antwoord (en kom nu niet met pyiama rules ofsow)

Verwijderd

ja ctx is zeker een goed monitor merk en al heb ik zelf een pijama :) zou een ctx ook zeker niet misgestaan hebben suc6 ermee

Verwijderd

Topicstarter
hehe bedankt voor je snelle reply
ik heb een 1 jaar oude 17" 1280*1024 op de kop kunnne tikken en omdat mijn pappa dan met een 14" zit te klooien geef ik hem dan denk ik mijn ouwe trust pro visual 17"

Als ik ze naast elkaar zet *net ff gedaan* is die trust gewoon zwaar lelijk...

Maar goed als ie er in het begin beter uitziet hoeft ie natuurlijk nog niet beter te zijn...

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Ik heb al jaren CTX als monitor merk en ik ben zeer tevreden. Bijna alle modellen van hun werken een heel eind boven specifikatie (mijn 19" zou max. 1600x1200 aan moeten kunnen maar hij haalt 2048xnogiets ook nog op 60Hz :) (alleen is 60Hz :( )).

CTX is een goed merk... alleen vinden (te) veel mensen dat iets als Iiyama veel beter is (zal dan ook wel, maar Iiyama is ook weer veel duurder, en ikzelf merk het verschil niet echt)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
Rainmanx je heb gelijk
die 1280*1024 is eigenlijk een 1024*768 maar loop perfect op dat eerste :)

al met al een goede koop dus

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Uit de C'T December kwam uit de test zelfs dat CTX aardig wat beter was dan "pijama".

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik weet niet hoe het gesteld is met de huidige CTX monitoren maar ik heb zelf een 15" gehad.
Na ongeveer anderhalf jaar begon het beeld steeds minder scherp te worden en na 2 jaar begon ook het beeld steeds donkerder te worden.
Daarna duurde het nog maar een paar maanden en mijn hele monitor weigerde te werken.
Twee vrienden van me hadden beide precies dezelfde monitor en ook zij konden hun monitor na +/- 2 tot 3 jaar weggooien.
Na deze ervaring heb ik nooit meer naar het merk CTX omgekeken.
Ik wil niet zeggen dat CTX daarom een klote merk is, maar het is wel heel toevallig dat wij alle 3 precies hetzelfde probleem hadden.
Overigens heb ik hier op het forum nog meer van deze verhalen gehoord.

Niet?
[Specs]

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 16:32

Opa

Nu Multifocaal!

Ik heb 1,5 jaar geleden een 1785s gekocht bij de http://www.ctx.nl/Sales/magazijnverkoop.htm .
Was 385 inc verzendkosten. Nu hebben ze er de 1792e (VL710) voor 600.
Zijn overjarige (nieuwe) toestellen met drie maanden garantie.
Is het overwegen waard maar voor iets meer heb je een nieuwe met nieuwere technologie en drie jaar garantie.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1