Ik heb er last van dat elke Notice/Warning/Error in PHP-CLI (5.1.6 Win32) bij mij dubbel afgedrukt wordt en 1 van de 2 ook nog eens immuun lijkt voor output buffering:
testscriptje:
geeft als output:
Als ik de output wegschrijf naar een textbestand met het DOS commando ">", dan komt 1 van de errors nog steeds terug:
geeft als output:
Ik heb geen idee waar die extra melding vandaan komt en hoe ik die weg kan krijgen. Kon ook niks vinden met zoeken...iemand een idee?
testscriptje:
PHP:
1
2
3
4
| ob_start(); $c = 1/0; $buffer = ob_get_clean(); echo "\n\nBuffer: ".$buffer; |
geeft als output:
D:\dev\test>php dbz.php PHP Warning: Division by zero in D:\dev\test\dbz.php on line 3 Buffer: Warning: Division by zero in D:\dev\test\dbz.php on line 3 D:\dev\test>
Als ik de output wegschrijf naar een textbestand met het DOS commando ">", dan komt 1 van de errors nog steeds terug:
geeft als output:
D:\dev\test>php dbz.php > dbz.txt PHP Warning: Division by zero in D:\dev\test\dbz.php on line 3 D:\dev\test>
Ik heb geen idee waar die extra melding vandaan komt en hoe ik die weg kan krijgen. Kon ook niks vinden met zoeken...iemand een idee?