Toon posts:

Thema`s in word 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor een schoolproject moeten we een tijdschrift maken.

Dus wij zijn nu al vele weken aan dit project bezig en als achtergrond hebbe we telkens via-->Opmaak--> Thema`s en dan een thema gekozen. Nu blijkt dat hij deze niet afdrukt, of doe ik nu wat fout en is er een manier dat hij deze wel afdrukt?

en nu ik deze vraag toch stel, weet iemand toevallig hoe je van een word document een PDF bestandje maakt? (als je het antwoord neit weet, niet erg dan google ik wel ff;))

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

Over de tweede vraag: dat zou je eerst moeten doen voordat je je vraag stelt!
Overigens is er op de wikipediapagina een boel te vinden aan progsels (ook gratis) die vanuit Office een PDF-document kunnen maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Swaptor op 05-12-2006 16:48 ]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

Topicstarter
tQ, maar heeft iemand een idee hoe ik dat met die thema`s op kan lossen?

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
In Word:
Ctrl + P > linksonder 'Opties' > 'Inclusief'
Daar kan je instellen of hij achtergronden, afbeeldingen, ... moet afdrukken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Of F1 -> 'thema printen' ->
Problemen met thema's oplossen
De achtergrond van mijn document wordt niet afgedrukt.

Met een thema kunt u een aantrekkelijke achtergrond gebruiken voor documenten die u alleen op het scherm wilt weergeven. Als u achtergronden, randen of arcering wilt gebruiken die kunnen worden afgedrukt, kiest u de opdracht Afgedrukt watermerk (wijs Achtergrond aan in het menu Opmaak) of Randen en arcering (menu Opmaak).
En dat tweede vraagje is helemaal overdreven. Als je een heldpesk wilt ga je maar ergens anders zoeken, dat is GoT niet...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.