Als ik 2 servers met elkaar verbind...

Pagina: 1
Acties:

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
Heb ik dan een VPN verbinding?

De bedoeling is dat 1 server (Windows 2000 Server + ISA Server) een paar client peeceetjes heeft...en de andere server (Windows 2000 Server + ISA Server) direct aan het internet hangt....

D.m.v CARP (Cache Array Routing Protocol) moet de (url-) request van de client naar de juiste server worden gerouteerd om daar (al dan wel of niet) de rotzooi uit de cache te halen....

Any suggestions?
Thanks!

what is your major malfunction???

Verwijderd

vpn is meer voor client > server of client > network via internet toch?

dit lijkt me gewoon een extra router :?

• It-er
WOEPIE! 1 reply binne 1 dag.....nou nou...GOT gaat er echt op vooruit dat zie ik al meteen...

nou jongens KEEP UP THE GOOD STUFF!

tssk....wil misschien nog iemand hierop of op mijn eerste vraag reageren?

nogmaals bedankt dan maar....

Verwijderd

een van de 2 zal een PDC moet zijn en je kunt dan een trust opzetten tussen de 2 servers. Daarna NATrouting inschakelen op de serverbak die aan internet hangt en klaar is Clara!

• It-er
jesss..okeej dan...nou hehe...toch een een behulpzame reply gekregen...

waar zijn alle andere software/hardware kenners gebleven? Of zijn die zich allemaal aan het "bezuipen" in de GOT-kroeg?...

• teigetjuh
  • Niet online
tis in het ergste geval een trust, maar absoluut geen VPN. VPN staat voor Virtual Private Network, dus een denkbeeldig eigen netwerk op een groter netwerk (meestal internet)
Je kan jouw situatie het beste zien als een domein met daarin een proxy (je ISA-server). Beter gezeg als een domein met een proxy array/upstream proxy

Verwijderd

hehe, ik heb gelukkig thuis een bar staan!
Pagina: 1