Toon posts:

Internet valt weg na 3-4 minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Heb even een vraagje, kan nergens antwoorden/tips vinden dus ik post t ff.

Heb zojuist een pc in elkaar geflanst, OS geinstalleerd: Winxppro sp1,2. Maar nu: mijn internet valt weg na enkele minuten. Hij werkt even en hoppa weg is ie. Is niet echt handig.

Heb al vanalles geprobeerd. Netwerkkaart verwijderd, firewall uit, etc etc. Kom er niet uit.

Dit mobo heb k: Asus P5VD2-MX P4M890, SATA2 RAID, VGA, 6CH

Tips anyone????????

Alvast bedankt

edit: woeps in verkeerde topic geplaatst...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 15:41 ]

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 15:40

vinnie1908

Appel != peer

Wat voor internet heb je, hoe ziet je infrastructuur eruit, wat voor netwerkkaart heb je, drivers van de onboard-netwerkkaart de juiste / laatste. Wat heb je nog meer geprobeerd te doen, komen er meldingen in het scherm, valt je internet weg of je gehele verbinding met je netwerk?!

offtopic:
TR aangemaakt i.v.m. verplaatsen topic

[ Voor 8% gewijzigd door vinnie1908 op 05-12-2006 15:45 ]

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-02 15:37

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

met boven :)

en als je verbinding weg valt heb je dan nog wel een ip? kan je nog pingen naar je gateway of andere pc/127.0.0.1 ?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
vinnie1908 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:44:
Wat voor internet heb je, hoe ziet je infrastructuur eruit, wat voor netwerkkaart heb je, drivers van de onboard-netwerkkaart de juiste / laatste. Wat heb je nog meer geprobeerd te doen, komen er meldingen in het scherm, valt je internet weg of je gehele verbinding met je netwerk?!

offtopic:
TR aangemaakt i.v.m. verplaatsen topic
provider: casema midi
infrastructuur: direct op modem
netwerkkaart, onboard. Met de juiste en laatste.
gehele verbinding met casema valt weg, mn modem knippert nog hoor. maar via die pc werkt niks meer tot reboot.

zit nu weer op oudere pc en die blijft werken. zit overigens geen speciale netwerkkaart in met bepaald macadres

[/quote]met boven

en als je verbinding weg valt heb je dan nog wel een ip? kan je nog pingen naar je gateway of andere pc/127.0.0.1 ?
[quote]
ja kan pingen. 4 send 0 loss

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:09

Totaalgeflipt

De enige echte

Als de gehele verbinding wevalt, zou ik toch contact op nemenen met casema.

Verwijderd

Topicstarter
Totaalgeflipt schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:49:
Als de gehele verbinding wevalt, zou ik toch contact op nemenen met casema.
mja.. met mn andere pc is het niet...

zou het dan toch met mac adres te maken hebben?

zal morgen naar casema bellen.

hoi

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet waar het aan lag, maar heb pc nu aangesloten op een router en internet valt niet meer weg. Bij het probleem dat hij wegviel stond hij rechtstreeks op modem... Ik zat de denken aan fout MAC adres, maar casema zei dat dit niet kon...

gooi er maar een slotje op
Pagina: 1