Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PS3 in Linux niet sneller dan P3 - foutieve bron aanname

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nog een opmerking over dit bericht: (Waarom dat andere topic nou ineens dicht moest snap ik ook niet helemaal)

nieuws: 'Playstation 3 in Linux niet sneller dan Pentium III'

Het hele artikel dient IMHO herschreven te worden.

De titel van het artikel is een quote en in het artikel staat waar die quote vandaan komt namelijk:

"Een bezoeker van het Duitse Heise Online beweert dat de PS3 te vergelijken is met een Pentium III op 800MHz onder Linux."

Toen de bron nog naar het forum van Heise ging en men er vanuit ging dat het inderdaad door Heise naar buiten was gebracht kon het nog wel, maar nu slaat het gewoon helemaal nergens meer op.

Het biedt in het artikel absoluut geen toegevoegde waarde en de bron van de quote is op z'n minst ook twijfelachtig te noemen (iedereen roept wel eens wat op een forum). Ook de titel van het artikel klopt dan dus niet meer.

Een wijziging van de bron en de titel zou reden genoeg zijn om het hele artikel op basis van de nieuwe bron nog een keer te herschrijven (zoveel werk is dat nou ook weer niet gezien de basis hetzelfde zal zijn).

Edit:

De reactie hier geeft het ook al weer: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1851051

"Tja hoezo PS3 niet sneller dan PIII?

In een benchmark komt de Cell er ivm een G5 echt niet slecht vanaf.....
Maar zo'n kop als dit scoort natuurlijk beter. Typisch Tweakers nieuws. Hoe anti-PS3 kun je zijn. "

En das 100% de waarheid natuurlijk, zo'n kop wil wel scoren terwijl het complete onzin is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 15:20 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Het zal vast niet anders zijn in Frontpage Algemeen, maar waarom neem je niet even contact op met Yoeri ipv direct een nieuw topic te openen... Het lijkt me veel makkelijker, dat als het slotje onterecht is, men gewoon verder kan in het oude topic. Als Yoeri vervolgens aangeeft dat het makkelijk is om een nieuw topic te openen (omdat dit een discussie is die niet direct op de oude aansluit), dan had je alsnog een nieuw topic kunnen openen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

BtM909 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:18:
Het zal vast niet anders zijn in Frontpage Algemeen, maar waarom neem je niet even contact op met Yoeri
Juist en juist :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Nou, het is heel eenvoudig: de fout die aangekaart werd in dat andere topic ("Heise meldt dat ..." terwijl dat niet klopte) was rechtgezet dus het topic had sowieso an sich geen nut meer.

Bovendien begaf Cowboy_Bebop zich daar op glad ijs, en aangezien het probleem opgelost was wilde ik het topic niet verder laten 'escaleren' en leek een slotje me wel op zijn plaats.

Betreffende het probleem dat je in dit topic specifiek aankaart: Open daar gerust een nieuw topic over (op normale toon) wat mij betreft. Al is dat wel een beetje mosterd na de maaltijd nu de nieuwsposting sowieso al uit het zicht verdwenen is bij de meesten :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Dit topic is gesloten.