[Exchange] Via OWA geen schrijfrechten op kalenders*

Pagina: 1
Acties:

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:15
Ik heb een user gemaakt op mijn exchange server, daarna heb ik deze schrijftoegang gegeven in een aantal agenda's van andere gebruikers.

In outlook, kun ik met deze nieuwe gebruiker gewoon via File -> Open -> Calender from <user> de agenda's bekijken en bewerken.

Echter wanneer ik inlog op OWA, en naar http://server/exchange/user/agenda ga heb ik alleen leesrechten. Ik kan geen nieuwe afspraken maken(dubbel klikken).

Iemand enig idee hoe dit kan?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• borgdaville
na dieper graven, kom ik erachter dat wat ik wil niet word ondersteund door Exchange! Wat ik schandalig vind, weet iemand misschien een creatieve workaround?

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dan maak je toch een nieuwe afspraak en nodig je mensen gewoon uit? Zoals je dat normaal gesproken ook hoort te doen? :?

• borgdaville
pjlgt schreef op woensdag 06 december 2006 @ 07:54:
Dan maak je toch een nieuwe afspraak en nodig je mensen gewoon uit? Zoals je dat normaal gesproken ook hoort te doen? :?
Jah, maar dan zijn geen details zichtbaar! Alleen de balkjes! Dan zou de gebruiker via de Read Only access wel deze details kunnen opvragen, maar echt praktisch is dit niet.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Exchange is geen clientsoftware, daarom verplaats ik je topic even van Client Software Algemeen naar Windows Servers en Server-software met een kleine titelfix :)

Welke versie van Exchange gebruik je?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• borgdaville
sanfranjake schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:20:
Exchange is geen clientsoftware, daarom verplaats ik je topic even van Client Software Algemeen naar Windows Servers en Server-software met een kleine titelfix :)

Welke versie van Exchange gebruik je?
Exchange 2003, in een Windows 2003 SBS omgeving.

Pagina: 1