Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
na dieper graven, kom ik erachter dat wat ik wil niet word ondersteund door Exchange! Wat ik schandalig vind, weet iemand misschien een creatieve workaround?
Dan maak je toch een nieuwe afspraak en nodig je mensen gewoon uit? Zoals je dat normaal gesproken ook hoort te doen?
Jah, maar dan zijn geen details zichtbaar! Alleen de balkjes! Dan zou de gebruiker via de Read Only access wel deze details kunnen opvragen, maar echt praktisch is dit niet.pjlgt schreef op woensdag 06 december 2006 @ 07:54:
Dan maak je toch een nieuwe afspraak en nodig je mensen gewoon uit? Zoals je dat normaal gesproken ook hoort te doen?
Exchange is geen clientsoftware, daarom verplaats ik je topic even van Client Software Algemeen naar Windows Servers en Server-software met een kleine titelfix 
Welke versie van Exchange gebruik je?
Exchange 2003, in een Windows 2003 SBS omgeving.sanfranjake schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:20:
Exchange is geen clientsoftware, daarom verplaats ik je topic even van Client Software Algemeen naar Windows Servers en Server-software met een kleine titelfix
Pagina: 1