Nu heb ik naar aanleiding van het Sony Bravia Topic nog steeds een vraag over het aansluiten van deze televisie op mijn videokaart.
De videokaart heeft 2 DVI uitgangen en 1 Video Out. Voor deze Video Out poort heeft asus ook een soort van MultiMedia kabel/kastje erbij geleverd. Hierop staat ook HDTV etc.
Nu heb ik mij laten vertellen dat ik sowieso niet moet beginnen aan een DVI -> HDMI kabel.
Dan blijven volgens mij nog een aantal opties over, namelijk:
1. Gewoon VGA naar VGA. (Dan moet ik ook een DVI -> VGA adapter ertussen gooien).
2. Met dat MultiMedia ding van Asus en dan met zo een gele Tulp naar de TV.
3. Met dat MultiMedia ding van Asus en dan met svhs kabel naar de TV.
4. Met dat MultiMedia ding van Asus en dan met die HDTV aansluiting (weet niet hoe dat werkt).
De kabel wordt 3 of 5 meter lang.
De videokaart heeft 2 DVI uitgangen en 1 Video Out. Voor deze Video Out poort heeft asus ook een soort van MultiMedia kabel/kastje erbij geleverd. Hierop staat ook HDTV etc.
Nu heb ik mij laten vertellen dat ik sowieso niet moet beginnen aan een DVI -> HDMI kabel.
Dan blijven volgens mij nog een aantal opties over, namelijk:
1. Gewoon VGA naar VGA. (Dan moet ik ook een DVI -> VGA adapter ertussen gooien).
2. Met dat MultiMedia ding van Asus en dan met zo een gele Tulp naar de TV.
3. Met dat MultiMedia ding van Asus en dan met svhs kabel naar de TV.
4. Met dat MultiMedia ding van Asus en dan met die HDTV aansluiting (weet niet hoe dat werkt).
De kabel wordt 3 of 5 meter lang.
[ Voor 13% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 01:09 ]