Modjes wordt net de politie ?

Pagina: 1
Acties:

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tjonge jonge hoe wordt er hier gemod ?

Er gebeuren dingen waarvan je denkt waar slaat dit op ??

Er onstaan discussie's die NIET thuis horen in die topics en wat doen de modjes ? joh houdt je rustig.....
Toch zet men door..
Modje sluit.

Jezus het is net de politie. Roepen halt en we lopen gewoon door.

Dames , heren , zie nou es in dat de sfeer zo niet beter wordt. Treed eens wat harder op.

Ander mans gedachte's.

Graag dit ontopic houden en niet naar topics gaan verwijzen om de discussie van dat topic voort te zetten.

[edit]

Bang om vijanden te maken ?

om vriendjes te verpesten ?

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:17

uibeltje

Idiotheque

ik begrijp je probleem niet helemaal :?

Verwijderd

Er voor het gemak maar van uitgaand dat je (ook) de Kroeg bedoelt:

Even offtopic vind ik persoonlijk niet echt een probleem, waarom zou er dan gelijk gesloten moeten worden als de kans groot is dat er later weer terug wordt gegaan naar het oorspronkelijke topic?
Vind het niet zo'n ramp om eerst "te waarschuwen", als het offtopic blijft of er echt geflamed gaat worden, gaat-ie alsnog dicht. So what?

Kan zelf met een gerust hart zeggen dat ik net zo makkelijk topics sluit van 'vriendjes' als van 'vijanden' (voor zover van toepassing dan :)) en weet zeker dat datzelfde geldt voor collega-mods.

• Capo
  • Niet online
Voor uibeltje :

Lees het nog eens rustig over...

ze willen niveau omhoog halen c.q. onzinners etc. weg halen..

dat gaat lukken als er gemodereerd wordt met veeeeeel te grote vriendjes politiek.

• Capo
  • Niet online
Op donderdag 01 februari 2001 21:06 schreef Andina het volgende:

Lot's of info :)
Tja.....

Ik ken er genoeg die anders zijn. Ik denk dat die dat wel inzien maar dat die hier nou net niet op reageren...of niet eerlijk op reageren.

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 20:56 schreef Capoeiristas het volgende:

Bang om vijanden te maken ?

om vriendjes te verpesten ?
Hey... dat waren mijn woorden geloof ik ;)

Ik ben het gedeeltelijk wel met Capoeiristas eens.

Persoonlijk vind ik dat de GoT-kroeg niet meer op de kritieke grens van wel/niet acceptabel ligt. Ik vind de kroeg dus wel acceptabel op dit computer-forum. Maar er mag inderdaad wel eens wat strenger ge-mod worden. Er zitten replies van bepaalde moderators tussen in de trant van (ik herhaal de teksten dus niet letterlijk, omdat het niet mijn bedoeling is iemand persoonlijk aan te vallen) "ik zie het voor deze keer door de vingers", "als jullie ff massaal mijn naam noemen laat ik dit topic open", "eigenlijk kan dit niet maar ik ben in een goede bui" enz.

Mijn simpele mening is: iets kan niet of het kan wel. Kan het niet: sluiten die hap, kan het wel: open laten. Maar niet van, het kan eigenlijk niet, maar toch laat ik het open.

Ik vind capoei's vergelijking met de politie wel goed. Je zegt toch als politie-agent ook niet van "hey daar wordt ingebroken, maar ik ben in een goede bui, dus als ze de t.v. weer netjes terugzetten zie ik het deze keer door de vingers". Zo werkt dat niet. Heel simpel :Y)

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 21:06 schreef Andina het volgende:
Er voor het gemak maar van uitgaand dat je (ook) de Kroeg bedoelt:

Even offtopic vind ik persoonlijk niet echt een probleem, waarom zou er dan gelijk gesloten moeten worden als de kans groot is dat er later weer terug wordt gegaan naar het oorspronkelijke topic?
Vind het niet zo'n ramp om eerst "te waarschuwen", als het offtopic blijft of er echt geflamed gaat worden, gaat-ie alsnog dicht. So what?

Kan zelf met een gerust hart zeggen dat ik net zo makkelijk topics sluit van 'vriendjes' als van 'vijanden' (voor zover van toepassing dan :)) en weet zeker dat datzelfde geldt voor collega-mods.
Volgens mij doelde hij ook niet op jou, ik in ieder geval niet. (En dit is geen vriendjes-politiek ;))

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik vind dat er wel wat meer berichten gedelete kunnen worden voordat iets gesloten wordt.

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 19:29 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Ik vind dat er wel wat meer berichten gedelete kunnen worden voordat iets gesloten wordt.
Pcies, helemaal mee eens :)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Alleen kunnen lite-mods geen berichten deleten, dat is lastig.

Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet helemaal. Als een topic uit de hand dreigt te lopen is een waarschuwing op zijn plaats. Wordt die niet opgevolgd, dan volgt een slotje. Als de topic niet zo zeer uit de hand loopt, maar er eerder nooit in heeft gezeten, dan volgt er meteen een slotje.

Lijkt me terecht.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Ik vind het over het algemeen erg meevallen, want onzinnige topics zijn meestal een kort leven beschoren.

Wel vind ik dat die 'smiley-posts' eigenlijk niet als post mogen meetellen, dus alleen maar antwoorden met : :) of LOL
Pagina: 1