Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Je zou eerst kunnen proberen het broadcast adres van je subnet te pingen.
Anders een ARPwatch sessie draaien:
Arpwatch is a tool that monitors ethernet activity and keeps a database of ethernet/ip address pairings. It also reports certain changes via email. Arpwatch uses libpcap, a system-independent interface for user-level packet capture. Before building tcpdump, you must first retrieve and build libpcap, also from LBL, in: ftp://ftp.ee.lbl.gov/libpcap-*.tar.Z.
Anders wordt het wat lastiger, omdat je ook al geen idee hebt in welk subnet het ding zit.
Ik heb in een handleiding van een printerserver wel eens gelezen dat ze handmatig een entry in je ARP-tabel zetten en dat je vervolgens bij die printerserver kon, maar de precieze procedure (en of dat ook werkt als het ding al een ip heeft / of het ook werkt met andere apparaten/fabrikanten) weet ik niet.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
bedankt, alleen dat libpcap kan ik niet terugvinden in de ftp server, het adress is onjuistKokkers schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:41:
Als het IP adres in je ARP cache staat kun je dat zien met "arp -a".
Je zou eerst kunnen proberen het broadcast adres van je subnet te pingen.
Anders een ARPwatch sessie draaien:
Arpwatch is a tool that monitors ethernet activity and keeps a database of ethernet/ip address pairings. It also reports certain changes via email. Arpwatch uses libpcap, a system-independent interface for user-level packet capture. Before building tcpdump, you must first retrieve and build libpcap, also from LBL, in: ftp://ftp.ee.lbl.gov/libpcap-*.tar.Z.
hopelijk heb je de goede link nog
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anders resetten en dan hetzelfde verhaal.
Welk merk/type is het trouwens? Want zoveel adressen worden er niet gebruikt door routers, meestal is het 192.168.x.x
[ Voor 22% gewijzigd door Haan op 05-12-2006 11:55 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik hoop dat ik nog het ip adress kan achterhalen doormiddel van het mac adress
Iemand nog tips ?
Het gaat om een Belkin Wireless G Router 2.4 GHZ 802.11 G
[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 05-12-2006 11:56 ]
Beetje eigen inzet kan geen kwaad..
Dit topic is gesloten.
![]()