Voor school ben ik momenteel bezig met een opdracht waarbij ik een web 2.0 website moet ontwikkelen.
Het is een website voor een bedrijf die de beschikking heeft over ongeveer 35.000 videoclips.
De website word middels Ruby On Rails gekoppeld aan de database.
Het betreft hier een MySQL database.
De website zelf word gebouwd in Flex Builder 2.0 van adobe.
In de website zal ook een profielgedeelte aanwezig zijn, waardoor gebruikers de mogelijkheid hebben om video's te downloaden en te uploaden, maar ook om een eigen playlist samen te stellen.
Het is de bedoeling dat er bij elke video iets van een icoontje staat, en als er vervolgens op dat icoontje word geklikt dat de betreffende video word toegevoegd aan de playlist.
Ik heb inmiddels wel door dat het waarschijnlijk met JS werkt.
Maar aangezien ik een totale Noob op dit gebied de vraag of er kant en klare oplossingen voor zijn of dat het toch op een andere manier werkt?
Ik heb al wel gegoogled, kan alleen niet echt vinden wat ik zoek.
Het is een website voor een bedrijf die de beschikking heeft over ongeveer 35.000 videoclips.
De website word middels Ruby On Rails gekoppeld aan de database.
Het betreft hier een MySQL database.
De website zelf word gebouwd in Flex Builder 2.0 van adobe.
In de website zal ook een profielgedeelte aanwezig zijn, waardoor gebruikers de mogelijkheid hebben om video's te downloaden en te uploaden, maar ook om een eigen playlist samen te stellen.
Het is de bedoeling dat er bij elke video iets van een icoontje staat, en als er vervolgens op dat icoontje word geklikt dat de betreffende video word toegevoegd aan de playlist.
Ik heb inmiddels wel door dat het waarschijnlijk met JS werkt.
Maar aangezien ik een totale Noob op dit gebied de vraag of er kant en klare oplossingen voor zijn of dat het toch op een andere manier werkt?
Ik heb al wel gegoogled, kan alleen niet echt vinden wat ik zoek.