Toon posts:

[Outlook2000] Exchange connect automatisch configureren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakert :9 ,

Wij zijn bezig een standaard image te maken voor desktops en laptops, deze moet een aantal dingen standaard ingesteld hebben via de default user, dus als een nieuwe gebruiker aanmeld moeten deze instellingen automatisch overgenomen worden.

Nu het probleem:
Het is de bedoeling dat als Outlook 2000 voor het eerst wordt gestart door een nieuwe gebruiker dat deze automatisch wordt geconfigureerd voor een verbinding naar de exchange server.

Hierbij moet dus een profiel aangemaakt worden met daarin de mailserver en de username.

Nu is mijn vraag hoe stel ik dit in?

Ik heb al zitten googlen op 'multi user outlook' en diverse nederlands termen maar kan niks vinden, ook GOT levert niks op alleen maar voor IMAP

Bedankt voor de moeite alvast. _/-\o_

Verwijderd

deze geldt voor 2002 maar met een beetje doorzoeken kan je vast wel iets voor 2000 vinden. Je weet wel dat outlook 2000 niet meer ondersteund wordt?
HOW TO: Specify Exchange Server Settings for Outlook 2002 User Profiles in the Custom Installation Wizard in Office XP

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:34:
deze geldt voor 2002 maar met een beetje doorzoeken kan je vast wel iets voor 2000 vinden. Je weet wel dat outlook 2000 niet meer ondersteund wordt?
HOW TO: Specify Exchange Server Settings for Outlook 2002 User Profiles in the Custom Installation Wizard in Office XP
ik ga er eens naar kijken

en ja ik weet dat Outlook 2000 niet meer ondersteund wordt 8)7