Toon posts:

LCD scherm voor maar 33.66 euro :S

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb snel gekeken naar deze site en zag een lcd scherm voor maar 33.66

http://www.computerfarm.nl/easysubpage0045.html

en dan gaan scrollen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat zal wel een typefoutje zijn. Het lijkt me heel sterk dat je inderdaad dat scherm voor die prijs mee krijgt. Anders is het daar wel heel duidelijk 5 december :P

Verwijderd

Ja, moet een foutje zijn. Ga je hem bestellen?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-07 12:51

SeatRider

Hips don't lie

Ik zeg: massaal gaan bestellen en daarna aansluiten bij stichting postwanorder!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Inderdaad :)

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

Getoonde berekening is geheel vrijblijvend. Wij houden het recht voor prijzen te wijzigen.
Dit staat er op de bestelpagina, dus ik denk dat eenieder die 'm bestelt voor deze prijs bedrogen uit gaat komen.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[disclaimer]
Alle prijzen zijn incl. BTW. Prijzen zijn nadrukkelijk onder voorbehoud. Prijzen kunnen wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving. Afbeeldingen kunnen afwijken van de werkelijkheid.

Bij alle bestellingen

/laat

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:00

Cheezus

Luiaard

Ik heb hem besteld.. verwacht niet dat ik hem ook voor die prijs krijg maar het kan altijd meevallen he :P

• makkie ;)
  • Laatst online: 28-07 07:04

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Na bestelling mogen ze prijzen niet wijzigen (van de bestelling dan hé!). Je hebt dan een overeenkomst. Als er iets staat van behoudens drukfouten en fouten op de website kunnen ze terug komen op een bestelling. Anders hebben ze pech :p

[ Voor 6% gewijzigd door makkie ;) op 05-12-2006 09:24 ]

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

makkie ;) schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:24:
Na bestelling mogen ze prijzen niet wijzigen (van de bestelling dan hé!). Je hebt dan een overeenkomst. Als er iets staat van behoudens drukfouten en fouten op de website kunnen ze terug komen op een bestelling. Anders hebben ze pech :p
Vertel je dat ook even aan de Otto? Zo simpel ligt het dus niet.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-07 15:26

sjaak

un giorno credi

Heb van de week een review gelezen over deze shop en die was niet zo positief, dus ik vrees dat het niet gaat werken. ;)

Verwijderd

Topicstarter
het is te proberen we hebben niks te verliezen

• makkie ;)
  • Laatst online: 28-07 07:04

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ach, ze zullen zich wettelijk heus wel hebben ingedekt hiervoor hoor. Maar kon het niet laten er toch ook even 2 te bestellen :p Die niet waagt... En ik heb het over de prijs van je bestelling aanpassen. Dat je iets besteld, dat ze dan na je bestelling het bedrag dat je moet afrekenen ff met dat nulletje corrigeren. DAT mogen ze niet. Dat ze de bestelling annuleren op grond van een verkeerd opgegeven prijs da's een ander verhaal.

[ Voor 49% gewijzigd door makkie ;) op 05-12-2006 09:36 ]

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Verwijderd

sjaak schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:33:
Heb van de week een review gelezen over deze shop en die was niet zo positief, dus ik vrees dat het niet gaat werken. ;)
Misschien juist daarom wel... Omdat het daar toch al zo'n kneuzenkermis is, glipt er misschien wel een schermpje door :')

• Aragornwj
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:22

Aragornwj

Blerf

Bestellen onder rembours, kan je altijd de zending nog weigeren als ze het durven te versturen voor de normale prijs.

En idd, shopsurvey is niet echt leuk om te lezen, dus dubbel ingedekt :D

MEEHH!!!!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
heb hem besteld op rembours :)
ik betaal gewoon als het klopt, en anders zeg ik dat het niet overeenkwam met de afspraak :P

Zie alleen dat ik nu al twee mails heb gekregen met de bestelling....ff bellen dus want ik ga hem niet twee keer appart kopen (dus met twee keer verzendkosten etc...)

Ctrl+k

• Aragornwj
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:22

Aragornwj

Blerf

je, de eerste mail is hier nog ook binnen, maar nog geen definitieve bevestiging van de 2 bestelde schermen :)
Er zit trouwens volgens hun website zowel VGA als DVI op, maar volgens alle andere websites, including acer zelf, zit er alleen analoog op, geen digitaal

MEEHH!!!!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Ik heb hem ook besteld onder rembours.
Overigens doe ik dit echt voor de lol, want gezien dat gezeur met de Otto is er wel een kansje dat er iets leuks uit rolt. Maar zo niet, dan jammer.

Ik ga er iig van uit dat ik het scherm gewoon niet krijg :D

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-07 16:07
ik zou daar sowieso niets bestellen want die club levert je niks

kut computerfarm :S zie shopsurvey op tweakers.net

Verwijderd

ook maar een besteld...

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-07 12:51

SeatRider

Hips don't lie

Sibylle schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:38:
Zie alleen dat ik nu al twee mails heb gekregen met de bestelling....ff bellen dus want ik ga hem niet twee keer appart kopen (dus met twee keer verzendkosten etc...)
Nee, want dat zou oplichting zijn?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Sibylle
brtk schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:46:
ik zou daar sowieso niets bestellen want die club levert je niks

kut computerfarm :S zie shopsurvey op tweakers.net
dan betaal je toch gewoon niet :P

Ctrl+k

Verwijderd

Vreselijk rommelige site ook. Vergelijk het eens met bijvoorbeeld www.paradigit.nl.

• Sibylle
SeatRider schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:49:
[...]

Nee, want dat zou oplichting zijn?
hoe bedoel je? dat ik opgelicht wordt omdat ik twee keer moet betalen voor verzendkosten?

Nee ik stoor me eraan dat ik twee mails heb gekregen terwijl ik maar één keer besteld heb, zal misschien foutje in script zijn, of net een refresh van de pagina op het verkeerde moment ofzo... f bellen zo.

Ctrl+k

• Isnowiz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-05 09:16
Ik ben altijd erg goed van vertrouwens als het gaat om online bestellingen...
Nooit problemen mee gehad ook.
Maar als ik deze site zo zie, zou ik me zelfs nog 3x achter de oren krabben voor ik er ook maar iets bestel...

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08-2025

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Het is toch niet van de vrachtwagen gevallen?

http://www.adf-hq.nl

Verwijderd

gezien de shopsurveys op de frontpage vraag ik me af of je hem ooit wel zou krijgen mocht de prijs correct zijn :')

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

Ach... Ik heb ook maar gewoon een poging gewaagd en er een besteld. Onder rembours natuurlijk :) Klopt de prijs niet bij aflevering, dan gaat 'ie gewoon retour afzender. Ik ben wel benieuwd of er daadwerkelijk een monitor in die doos zit als er wél een pakketje komt met de juiste prijs...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-07 11:31
Volgens mij krijg je geen monitor...en aangezien iedereen weet dat je voor 33.66 geen LCD scherm kunt krijgen, heeft ergens klagen (consumentenbond of iets dergelijks) ook geen zin, je weet dat er gewoon iets mis is met de prijs.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hm dit gaat helemaal nergens meer over op deze manier. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.